  • 181. Data: 2024-08-14 16:22:45
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Nie ma dowodów naukowych, choćby śmiałych przypuszczeń czy wyliczeń o
    ile spadnie temperatura na Ziemi w wyniku zastosowania unijnej
    ekofaszystowskiej polityki.

    A statki zabierają rybom wodę i dlatego transport rzeczny jest
    nieekonimicznyci nieekologiczny.

    Takie poglądy naukowe głoszą ministerki w tuskowym rządzie

    iście zabawny widok ?

    Ja Ci konkrety a ty znowu o wierze ;=)

    Wygrałeś ;-)

  • 182. Data: 2024-08-14 16:25:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.08.2024 o 16:22, Shrek pisze:
    > i też wydzielają CO2, tylko w innym miejscu.

    Ale pijarowo wygląda lepiej.

    Ekofaszystom chodzi tylko o pijar i biznesiki znajomych królika.

    Ich DOBRO człowieka nie obchodzi.

  • 183. Data: 2024-08-14 16:28:11
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 14.08.2024 16:22, _Master_ wrote:
    [...]
    > Ja Ci konkrety a ty znowu o wierze ;=)
    Przecież to wy chcecie zrobić Jezusa królem Polski. Konkret jak cholera. :-D

    > Wygrałeś ;-)
    Wiem. Bo Konfederatom zwyczajnie logicznej spójności brakuje. W jednym
    miejscu wierzą w cuda, a w innym nie wierzą. A dlaczego? Bo tak! :-D

  • 184. Data: 2024-08-14 16:40:20
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Są tacy co wierzą w dziewictwo karalne VonDerFayjerDerKorupcjoner ;-)

    Wiara czyni cuda ;-)

  • 185. Data: 2024-08-14 16:49:13
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.08.2024 o 20:14, Shrek pisze:
    > Mosfet jest tym zabezpiecznieniem, ale się zwarł;) Problemem jest z tego
    > co kolo mówi, że kontroler daje napięcie od razu na układ ładowania,
    > zamiast odczekać aż się ustabilizuje wszystko po stronie logiki. A
    > włączenie wtyczki to nie jest wcale takie zerojedynkowe jak by wynikało
    > ze schematu elektrycznego złącza. Ktoś uprościł schemat "bo i tak będzie
    > działać" - przynajmniej jak wychodzi z fabryki.

    Ty napisz do autora i się z nim wykłócaj. A najpierw posłuchaj ze ze
    rozumieniem Mosfed się zwarł bo czegoś brakowało na wejściu. On tam
    rysuje schemat.
    Co gorsza... Producent mikroukładu nie zaleca tego choć inni stosują a
    kable INDUKUJĄ ;-)

  • 186. Data: 2024-08-14 16:50:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.08.2024 o 20:14, Shrek pisze:
    > To nie wina kabla jednak.

    NO ŻĘSZ KOOORWA ;-)

    Kabel nic nie winien. Prawa fizyki są Winne. Tym gorzej dla tych praw ;-)

  • 187. Data: 2024-08-14 17:43:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Aug 2024 16:49:13 +0200, _Master_

> [...]
    > rysuje schemat.
    > Co gorsza... Producent mikroukładu nie zaleca tego choć inni stosują a

    No a ty debilu myślisz że jak gówno produkt dla narkotyniarzy
    takiego zabezpieczenia nie ma, dodatkowo pracujący w absurdalnych
    warunkach (temperatura), to znaczy że samochód wart wielokrotnie
    więcej też go nie ma. Logika godna konfederackiego idioty.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 188. Data: 2024-08-14 17:49:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Aug 2024 16:10:03 +0200, JDX

    > Ale po co wam, Konfederatom, naukowe dowody. Przecież wy chcecie zrobić
    > królem polski kolesia, który rzekomo zamieniał wodę w wino tudzież
    > chodził po wodzie, itp. Przecież w to wierzycie, prawda? :-D

    Jeszcze bardziej śmieszne jest, że konfederaccy rasiści plują
    (gaśnicami) na innych wierców, w tym złych Żydów, podczas gdy
    ich ukochany Jezus był... Żydem jak w mordę strzelił. he he he

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 189. Data: 2024-08-14 17:59:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Aug 2024 16:22:45 +0200, _Master_

    > Nie ma dowodów naukowych, choćby śmiałych przypuszczeń

    Konfederacki debilu, czy to że gdzieś na świecie srają
    na środku salonu ma oznaczać że my też powiniśmy srać?
    Jak lubisz to sraj. Ale tam gdzie to normalne jest, a nie
    tutaj w Europie próbujesz to narzucić. Gdybyśmy stosowali
    konfederackie podejście do życia, to nadal byśmy egzystowali
    na poziomie neandertalczyków, w najlepszym wypadku dziczy
    ruskiej czy indyjskiej.

    > czy wyliczeń o ile spadnie temperatura na Ziemi w wyniku

    Ty nie rozumiesz konfederacki pustaku, że wszyscy powinni
    zmienić swoje zachowanie, ale poza Europą reszta to analogiczne
    tobie głąby kapuściane myślące o swoim tyłku tu i teraz.
    Nic dziwnego że się z nimi utożsamiasz.

    > zastosowania unijnej ekofaszystowskiej polityki.

    Ta polityka, wdrożona od wielu lat na zachodzie (dbania
    m.in. o powietrze) do której my w polskim zaścianku
    mentalnym nadal DĄŻYMY, skutkuje m.in. tym, że taki
    Niemiec wydaje na leczenie 4x mniej niż Polak,
    a Francuz 7x mniej.

    No ale konfederackie debile nadal są w epoce kamienia łupanego
    i jeszcze nie dotarli do wniosku, że lepiej (taniej!) jest
    zapobiegać niż leczyć. Jesteście tak prości, że się w pale
    nie mieścicie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 190. Data: 2024-08-14 18:03:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Aug 2024 16:25:38 +0200, _Master_

    > Ale pijarowo wygląda lepiej.
    > Ekofaszystom chodzi tylko o pijar i biznesiki znajomych królika.

    Oczywiście, bo pompowanie kasy turbanom, ruskim i amerykanom
    za paliwa (w tym LPG) jest takie cudowne, zupełnie zerobiznesowe
    i żadne króliki na tym od ponad wieku nie zarabiają. Skąd się takie
    naiwne tępaki jak ty biorą...

    > Ich DOBRO człowieka nie obchodzi.

    Łżesz jak bura suka, wystarczy popatrzeć ile na zachodzie idzie
    na leki i leczenie, a ile w Polsce. Ale tobie tego oczywiście
    męczen(nik) nie powiedział i nie powie, bo by mu się przekaz zepsuł.

    --
    Pozdor
    Myjk