  • 31. Data: 2024-07-12 23:40:45
    Temat: Re: Elektryki są fajne
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 22:44, JDX pisze:
    > No i co z tego, że tylko 3 litry i tylko 10 tysi, skoro to ledwo jedzie.
    > Nerwowo bym się wykończył, gdybym tym czymś musiał jeździć. Od świateł
    > do świateł to ja na rowerze jestem szybszy od tego gówna.

    Wątek jest o jeżdżących gooownach.

    A zwłaszcza o tym że z gooowien to twizy jest ekonomiczne...

    Dlaczego chcesz tu szukać wygody czy przyspieszenia? Umiesz czytać?

  • 32. Data: 2024-07-12 23:45:40
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 12.07.2024 o 23:08, io pisze:
    > Twizy przebija każdego smroda

    Aixama kupię za 10 tysi. Zatankuję przejadę 300 km. Zatankuję przejadę
    300 km, ..........

    Spala 3 litry ON.

    Przebijaj ekonomiką ;)

  • 33. Data: 2024-07-13 00:08:52
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Łomtkoooooo ty nawet ogrzewania nie masz ;-)

    Ty nie możesz się porównywać z Aixamem. Jesteś ZA CIENKI ;-)

    Kupiłeś sobie auto na ciepłe kraje i świrujesz w polskim internecie.

    Co za kretyn ;-)

  • 34. Data: 2024-07-13 00:13:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://youtu.be/TmQrGF3YkTk

  • 35. Data: 2024-07-13 07:35:51
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 12.07.2024 23:40, _Master_ wrote:

    > Wątek jest o jeżdżących gooownach.
    >
    > A zwłaszcza o tym że z gooowien to twizy jest ekonomiczne...
    >
    > Dlaczego chcesz tu szukać wygody czy przyspieszenia? Umiesz czytać?
    A dlaczego nie? Przecież to naturalne, że ludzie chcą żyć wygodnie. Sam
    coś narzekałeś, że Twizy nie mam drzwi. :-) Ale skoro już mamy nie
    szukać wygody, to w czym to coś jest lepsze od skutera? Nowy chińczyk
    125 cm3 kosztuje około 10 tysi i pali mniej. :-) A przede wszystkim
    szybciej jeździ, a o to chyba chodzi w środkach lokomocji, co?

    I jeszcze jedno. Powiedzmy, że masz do pracy 10 km, z czego 7 po ładnej,
    niezbyt ruchliwej krajówce, po której możesz jechać 90 km/h. I teraz
    wyobraź sobie, że tą drogą dojeżdżasz tym czymś do pracy. :-D A jaka
    byłaby szkodliwość społeczna takich dojazdów. :-D

    Tak że wiesz, te 3 litry spalania to se można w dupę wsadzić, skoro np.
    dla mnie (a podejrzewam, że dla większości jakoś zmotoryzowanych) jest
    to pojazd bezsensowny/bezużyteczny.

    PS. Nie mam pojęcia jak jeździ Twizy, ale pewnie przynajmniej
    przyspiesza znacznie lepiej, więc ma mniej szkodliwy wpływ na zdrowie
    psychiczne od takiego Aixama. :-D

  • 36. Data: 2024-07-14 15:24:28
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.07.2024 o 19:25, io pisze:

    > A niby czym?

    Qrwa tym.
    http://1.bp.blogspot.com/-lkuORvxGgiM/UdBeYblH4cI/AA
    AAAAAAOIE/gBFCZk0jQ2Q/s1329/_MG_9283.jpg

  • 37. Data: 2024-07-14 15:27:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 12.07.2024 o 19:16, io pisze:

    > Samochodu do jazd lokalnych? Nie rozśmieszaj.

    Ale dlaczego nagle zawężasz przeznaczenie i dlaczego hulajnoga nie może
    mu sprostać?

    > To nie ja beczę tylko właściciele smrodów. Jeden malutki artykuł!

    Beczysz bo każdy TU ma w dupie jakieś twizy i nie dostaje orgazmów na
    jego widok.

  • 38. Data: 2024-07-14 18:27:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.07.2024 o 07:35, JDX pisze:
> [...]
    > kosztuje około 10 tysi i pali mniej. ? A przede wszystkim szybciej
    > jeździ, a o to chyba chodzi w środkach lokomocji, co?

    Najpierw czytaj a później pisz.

    Nawiedzony posiadacz goooowna o nazwie twizy zaczał się przechwalać że
    tanio jeździ.

    Został ściągnięty na ziemię aby się porównywał właśnei ze skuterem a nie
    samochodem i już nie będzie mu tak wesoło

    Okazało się też nie powinien się porównywać z Aixamem w dieslu ma tam są
    drzwi i ogrzewanie ;-)

    I twizy i aixam nie są samochodami ale mogą wypełniać swoją niszę i nikt
    NORMALNY nie chce nimi pakować się w drogę krajową.

    Aixam w moich rękach jest tylko z powodów biurokratycznych bo wystarcza
    PJ Kat. T. dla 75 latka w koło komina. Nie chciał meleksa o wyglądzie
    wóżka inwalidzkiego bo NIE ;-)

    Sam w dieslu bym nie kupił ale jako drugie do miasta w elektryku z
    normalnymi akumulatorami kwasowoołowiowymi (BEZPIECZNE ;-) ) i gdybym
    mógł się ładować w swoim garażu to TAK.

    TAK. Chciałbym kupić rozsądnego elektryka.

    Niestety te oferowane na rynku są nierozsądne.

  • 39. Data: 2024-07-14 18:50:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.07.2024 o 18:27, _Master_ pisze:

> [...]
    >
    > Został ściągnięty na ziemię aby się porównywał właśnei ze skuterem a nie
    > samochodem i już nie będzie mu tak wesoło

    A powinien do tuktuka, bo skuter ma tą zaletę, że wszędzie się przeciśnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2024-07-14 21:38:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.07.2024 o 15:27, nadir pisze:

    > Ale dlaczego nagle zawężasz przeznaczenie i dlaczego hulajnoga nie może
    > mu sprostać?

    Ja nic nie robię, zacząłem od samochodu, fakt faktem nie zwykłego a
    mikrosamochodu, ale ani trochę tego nie zmieniłem. To Wy macie jakieś
    problemy z zaakceptowaniem prostych faktów.

    > Beczysz bo każdy TU ma w dupie jakieś twizy i nie dostaje orgazmów na
    > jego widok.

    Jak wyżej, nie potraficie po prostu przyjąć, że te wasze smrody nie są w
    stanie przebić Twizy i dlatego piszecie o jakichś głupotach.