  • 101. Data: 2023-08-14 10:56:26
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-08-2023 o 10:53, J.F pisze:

    > No i dlaczego Mercedes mialby spalic zwykłe gniazdko?

    Tłumaczyłem już w tym wątku dlaczego.
    Myjk również.

    Nie zadawaj durnych pytań, skoro nawet Ci się nie chce przeczytać
    odpowiedzi.

    Jak baba - lubi czytać tylko to co sama napisze/powie i tylko to
    zapamiętuje....

  • 102. Data: 2023-08-14 16:17:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.08.2023 o 11:24, Myjk pisze:

    > Chujku duży, nauczyli mnie jak sprawdzać czy takie
    > duże chujki jak ty czytają co się pisze wywołując
    > ich imiona/ksyFki na końcu

    Że niby taki yntelygent jesteś?

    > a potem zobaczyć czy
    > dotarło czy nie. Tutaj jak widać dotarło, bo się
    > duży chujku skupiłeś tylko i wyłacznie na sobie.

    Dotarło co, że jesteś nędznym hipokrytą? To już wiem od dawna, a ty
    nieustannie mi o tym przypominasz.

  • 103. Data: 2023-08-14 21:13:33
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 13.08.2023 o 11:20, Myjk pisze:
    > Fri, 11 Aug 2023 22:06:22 +0200, Janusz

    > Napisał kolejny debil, który nawet auta elektrycznego na oczy
    > nie widział, o jeździe czy właśnie ładowaniu nie wspominając.

    Już ci pisałem, możesz z tym swoim hejtem i jadem spierdalać na drzewo,
    tam twoje miejsce.
    --
    Janusz

  • 104. Data: 2023-08-16 09:25:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Aug 2023 16:17:32 +0200, nadir

    > Że niby taki yntelygent jesteś?

    Widać mądrzejszy od ciebiem skoro jak ostatni
    frajer się dajesz łapać na takie rzeczy hehe

    > Dotarło co,

    Że bzdury wypisywałeś, razem z radziami i januszkami,
    o niemożności ładowania elektryka w domu z gniazdka,
    ruski cepie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 105. Data: 2023-08-16 09:31:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Aug 2023 10:53:15 +0200, J.F

    > No i dlaczego Mercedes mialby spalic zwykłe gniazdko?

    Już ci (oraz reszcie głąbów elektrycznych) tłumaczyłem, ale widzę że
    wszystko idzie jak krew w piach. Powtarzam, nie Mercedes, tylko dowolne
    urządzenie elektryczne które ma większą moc niż "gniazdko" albo długo
    obciąża instalację. Ponadto samo "gniazdko" mogło być dobre, ale ignorant
    może wziąć przedłużacz który już jest nieodpowiedni i też się może zapalić.
    Mało to mieszkań spłonęło bo się dogrzewali farelkami elektrycznymi
    podpiętymi do gównodruta?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 106. Data: 2023-08-16 09:36:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Aug 2023 20:11:52 +0200, Cavallino

    > Nie.
    > W Zoe to była opcja dodatkowa.
    > Względnie ktoś wcześniej (klienta kupujący nowe auto)
    > zdecydował, że weźmie kable 32A zamiast evse.

    Do Outlanderów PHEV zawsze dawali, i nadal dają, EVSE.
    Do starych modeli 10A, do nowego 16A. Przy czym stary
    mógł wciągać maks. 16A (i tak swojego właśnie ładuję z WB)
    a nowy już potrafi brać 32A (ale maks. 6kW, całkiem nieźle
    jak na PHEVa z baterią 20kWh).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 107. Data: 2023-08-16 09:40:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Aug 2023 21:13:33 +0200, Janusz

    > Już ci pisałem, możesz z tym swoim hejtem i jadem spierdalać na drzewo,
    > tam twoje miejsce.

    Kolejny spalinowy troll z projekcjami, co hejtował i hejtuje elektryki
    tylko za to że są, wietrzył i powielał niepotwierdzone informacje, że to
    elektryk zapalił statek, że przez elektryki nie da się go gasić, i że to
    elektryki puszczą go na dno. Tymczasem, przypominam, hejterku, że wbrew
    twojemu bajaniu statek stoi w porcie (nie zatonął, choć pewnie marzyłeś o
    tym, bo by nie mogli zbadać przyczyny i dalej mógłbyś jechać na swoich
    mokrych snach o tym że to elektryki zatopiły). Także zastosuj swoje
    projekcje do siebie i wypierdalaj na drzewo, bo z rzetelnością jesteś na
    bakier, ruski trollu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 108. Data: 2023-08-16 09:55:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-08-2023 o 09:36, Myjk pisze:
    > Sun, 13 Aug 2023 20:11:52 +0200, Cavallino

    > Do Outlanderów PHEV zawsze dawali, i nadal dają, EVSE.

    Do zdecydowanej większości dają.
    Ale to nie znaczy, że do wszystkich.

  • 109. Data: 2023-08-16 15:44:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.08.2023 o 09:25, Myjk pisze:

    > Że bzdury wypisywałeś, razem z radziami i januszkami,
    > o niemożności ładowania elektryka w domu z gniazdka,
    > ruski cepie.

    W tym zacietrzewieniu masz już zwidy i nie wiesz z kim, i o czym
    piszesz. Pokaż, w którym miejscu napisałem, że nie można ładować
    elektryka z gniazdka?
    Jak coś znajdziesz to daj znać, a ja jutro sprawdzę do czego doszedłeś,
    bo dziś w nocy wyjeżdżam sobie samochodem, notabene spalinowym, w twoje
    okolice i nie wykluczone, że sporo CO2 i innych "alergenów" specjalnie
    dla ciebie pozostawię.

  • 110. Data: 2023-08-17 20:33:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    I co ciołku, nalazłeś coś?