  • 111. Data: 2023-08-18 18:57:56
    Temat: Re: Elektryki palą domy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Aug 2023 20:33:29 +0200, nadir

    > I co ciołku, nalazłeś coś?

    Debilku, ja tu na etacie hejtera, jak ty, nie siedzę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 112. Data: 2023-08-18 19:03:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Aug 2023 15:44:38 +0200, nadir

    > W tym zacietrzewieniu masz już zwidy i nie wiesz z kim, i o czym
    > piszesz. Pokaż, w którym miejscu napisałem, że nie można ładować
    > elektryka z gniazdka?

    Rzeczywiście, przepraszam najmocniej, istotnie strasznie
    łatwo was, ruskie spalinowe trolle, pomylić. hehe

    > Jak coś znajdziesz to daj znać, a ja jutro sprawdzę do czego doszedłeś,
    > bo dziś w nocy wyjeżdżam sobie samochodem, notabene spalinowym, w twoje
    > okolice i nie wykluczone, że sporo CO2 i innych "alergenów" specjalnie
    > dla ciebie pozostawię.

    Ciesz się póki jeszcze możesz. A skończysz tak samo jak
    reszta cwaniaków, co nie miała instynktu samozachowawczego.
    To dzięki takim jak ty te zakazy spalinowch trutek wchodzą.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 113. Data: 2023-08-19 01:53:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.08.2023 o 18:57, Myjk pisze:

    > Debilku, ja tu na etacie hejtera, jak ty, nie siedzę.

    Zajrzyj błaźnie do słownika, zobacz co znaczy słowo hejter, a potem
    porównaj sobie z tym co wypisujesz o samochodach spalinowych.

  • 114. Data: 2023-08-19 02:00:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 18.08.2023 o 19:03, Myjk pisze:

    > Rzeczywiście, przepraszam najmocniej, istotnie strasznie
    > łatwo was, ruskie spalinowe trolle, pomylić. hehe

    Idź za miesiąc na stadion narodowy, masz blisko, i wyrzygaj im tam
    wszystkim, że są ruskimi spalinowymi trollami.

    > Ciesz się póki jeszcze możesz. A skończysz tak samo jak
    > reszta cwaniaków, co nie miała instynktu samozachowawczego.
    > To dzięki takim jak ty te zakazy spalinowch trutek wchodzą.

    Sam matole używasz samochodów spalinowych więc możesz się ciągnąć.

  • 115. Data: 2023-08-19 09:37:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Aug 2023 02:00:32 +0200, nadir

    > Idź za miesiąc na stadion narodowy, masz blisko, i wyrzygaj
    > im tam wszystkim, że są ruskimi spalinowymi trollami.

    Na szczęscie nie wszyscy tam będą takimi debilami jak ty.
    Większość warszawiaków chce czystego powietrza, docenia
    np. autobusy elektryczne za brak hałasu, tak na zewnątrz
    jak i wewnątrz, za brak smrodu spalin, oraz chce ograniczenia
    wjazdu syfów spalinowych do centrum. No ale w Wawie to jednak
    jest względna cywilizacja.

    > Sam matole używasz samochodów spalinowych więc możesz się ciągnąć.

    Debilku, używam, bo uważam że wszystko jest dla ludzi jak się umie
    z tego korzystać z głową, i ja, w przeciwieństwie do ciebie nie
    cieszę się, że to truje ludzi i jednak jak mogę to dążę do
    ograniczania niskiej emisji, bo ponad 90%, i tak od 6 lat,
    jeżdżę na prądzie, w tym z 50% na OZE (swoim i "państwowym"),
    a emisję, jeśli mam, to tylko na trasach szybkiego ruchu,
    a już z pewnością nie obrzydzam ludziom elektryfikacji
    dla zasady jak ty. Taka tam między nami, mała, różnica,
    ruski spalinowy trollu.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 116. Data: 2023-08-19 09:41:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Aug 2023 01:53:59 +0200, nadir

    > Zajrzyj błaźnie do słownika, zobacz co znaczy słowo hejter, a potem
    > porównaj sobie z tym co wypisujesz o samochodach spalinowych.

    Debilku, pokaż mi JEDEN wątek który otworzyłem gdzie hejtuję
    spaliniaki, potem sprawdź ile ty i podobne do ciebie dzwońce
    otworzyły wątków jadących po elektrykach gdzie trzeba było
    prostować wasze ruskie brednie (a wiadomo, że trzeba się,
    niestety, zniżać do waszego poziomu bo inaczej nie pojmiecie),
    dopiero potem wróć definiując hejt.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 117. Data: 2023-08-19 22:27:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.08.2023 o 09:37, Myjk pisze:

> [...]
    > jak i wewnątrz, za brak smrodu spalin, oraz chce ograniczenia
    > wjazdu syfów spalinowych do centrum. No ale w Wawie to jednak

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oni tam paliwa dużo nie zużywają, za
    to opony upalają koncertowo, a to one stanowią sporą cześć pyłów w
    miastach. I nie ma tu znaczenia czy elektryk czy spalinówka.

    > Debilku, używam, bo uważam że wszystko jest dla ludzi jak się umie
    > z tego korzystać z głową

    No jasne, trują inni, ty nie.

    > a już z pewnością nie obrzydzam ludziom elektryfikacji
    > dla zasady jak ty.

    A ja komuś obrzydzam elektryfikację? Ktoś z mojego powodu zaniechał
    kupna elektryka? Masz na to dowody?

    > Taka tam między nami, mała, różnica,
    > ruski spalinowy trollu.

    No różnic jest sporo więcej.

  • 118. Data: 2023-08-19 22:35:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.08.2023 o 09:41, Myjk pisze:

> [...]
    > prostować wasze ruskie brednie (a wiadomo, że trzeba się,
    > niestety, zniżać do waszego poziomu bo inaczej nie pojmiecie),

    Pierdolisz jak zwykle, nigdy i nigdzie nie napisałem, że elektryki to
    zło wcielone. Owszem pisywałem czasem, że są za drogie, że za wolno się
    ładują, że brak infrastruktury, że nie każdemu podpasuję oraz że z
    ekologią to one mają póki co niewiele wspólnego.

  • 119. Data: 2023-08-20 09:44:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 19 Aug 2023 22:27:08 +0200, nadir

    > Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oni tam paliwa dużo nie zużywają,
    > za to opony upalają koncertowo, a to one stanowią sporą cześć pyłów w
    > miastach. I nie ma tu znaczenia czy elektryk czy spalinówka.

    Tak, tak, napisz, za swoim koleżką z konfedery, że elektryki
    bardziej emitują oponami, bo mają 2x większą masę. he he he

    > No jasne, trują inni, ty nie.

    Jeśli nie rozumiesz co znaczy że truję MNIEJ, i że się tym,
    w przeciwieństwie do ciebie, nie szczycę, że z własnej
    nieprzymuszonej woli do ograniczenia emisji dążę,
    to już nic na twoją głupotę nie poradzę.

    > A ja komuś obrzydzam elektryfikację? Ktoś z mojego powodu
    > zaniechał kupna elektryka? Masz na to dowody?

    Owszem, obrzydzasz, powielaniem bredni na temat tej technologii.
    Zachodzi tylko pytanie po co to robisz, a nie chcesz od dawna
    odpowiedzieć jaki masz w tym interes. A że skutek z tego twojego
    pieprzenia jest mizerny, bo ty sobie pierdolisz a świat idzie
    do przodu, to już inna kwestia.

    > No różnic jest sporo więcej.

    Na moje szczęście!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 120. Data: 2023-08-20 14:18:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.08.2023 o 22:35, nadir pisze:

    > Pierdolisz jak zwykle, nigdy i nigdzie nie napisałem, że elektryki to
    > zło wcielone. Owszem pisywałem czasem, że są za drogie,

    Nowe elektryki od starych spalinówek?

    > że za wolno się
    > ładują,

    By konkurować ze spalinówkami? Kobiety też zwykle nie konkurują z
    mężczyznami. Robią na drutach albo jakieś inne zawody wykonują.

    > że brak infrastruktury,

    Drogowej? Miasta zamykają się na spalinówki. Nie jest to całkiem fair w
    stosunku do właścicieli starych spalinówek ale za to fair w stosunku do
    otoczenia, tych wszystkich ludzi, którzy z miasta korzystają, czy jestem
    np elektrykiem jadącym za jakimś smrodem, czy piechtochodem. Tak samo
    nie powinniśmy być skazani na reklamy, ale nie da się odmówić reklamy
    osobistej, że ktoś coś robi i ma prawo się tym chwalić.

    Infrastruktura sieciowa? Darmowe ładowarki są oblegane, ale płatne ...
    nie widzę problemu. Jednocześnie wolne ładowanie z gniazdka sieciowego
    jest powszechnie dostępne. Nie trzeba jechać na stację benzynową by
    kupić prąd. Chyba normalne. Że nie każde gniazdko jest dla każdego też
    jest normalne. Woda też nie jest.

    > że nie każdemu podpasuję oraz że z
    > ekologią to one mają póki co niewiele wspólnego.

    Skończ pieprzyć jak shrek.