eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektryki jako bat na zlodzieiRe: Elektryki jako bat na zlodziei
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c130-71.icpnet
    .pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Date: Sun, 12 Mar 2023 07:13:09 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <tujqhk$jn8$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <tuck95$1er6l$1@dont-email.me> <1bq4r1bn3avjx$.dlg@myjk.org>
    <tudjbt$1k6ff$1@dont-email.me> <tudjtt$3i89n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tuhs7f$gal$16$Shrek@news.chmurka.net>
    <tui2c8$3pfan$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tui2qe$gal$18$Shrek@news.chmurka.net>
    <tui3p8$3pgvr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tui5rm$gal$23$Shrek@news.chmurka.net>
    <tui70d$3pl33$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tui7l2$gal$24$Shrek@news.chmurka.net>
    <tui8ku$3pnh5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tuia5i$gal$25$Shrek@news.chmurka.net>
    <tuib9b$3pr48$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tuibsl$gal$26$Shrek@news.chmurka.net>
    <tuigi5$3q2er$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: c130-71.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 12 Mar 2023 06:13:09 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c130-71.icpnet.pl:85.221.130.71"; logging-data="20200";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.8.0
    X-Antivirus: Avast (VPS 230311-4, 11.3.2023), Outbound message
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <tuigi5$3q2er$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2711966
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 11-03-2023 o 19:16, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 11.03.2023 o 17:56, Shrek pisze:
    >
    >>>> Kwestia czy rzeczywiście miał 1k i czemu tak mało
    >>>
    >>> Bo był odwijany z drzewa...i poszedł na złom...i po 10 latach kupiłem
    >>> silnik, bo był :)
    >>
    >> A skąd wiedziałeś po 10 latach ile miał na liczniku jak się owijał?
    >
    >
    > Bo znam właściciela i pamiętam ten wypadek :)
    >
    >>
    >>> Różnie z generalką wygląda. Jak diesel to gorzej/drożej a jak benzyna
    >>> to też zależy co.
    >>
    >> W sumie to ze spalinkami jest jak z elektrykami - jak silnik padnie to
    >> trzeba się raczej zastanawiać nad nowym samochodem (niekoniecznie
    >> nowym z fabryki - może być używka).
    >
    > Nie i NIE. Jak auto warte 20k to silnik możesz dostać za 10k. Elektryk
    > ma inaczej,

    Bo ponieważ?

    W praktyce jest dokładnie odwrotnie niż raczysz zeznawać.

    Często kupuje się (bardzo tanio) starego bev bez baterii, albo z
    uszkodzoną i dokupuje sprawną baterię (albo naprawia uszkodzoną).
    Suma sumarum takie przypadki potrafią wyjść właśnie taniej, niż zakup
    podobnego auta, w podobnym wieku, ale z częściowo zdegerowaną baterią (w
    sposób właściwy dla jej wieku).

    Tak się robi choćby dla Leafa I (źle zaprojetowane dbanie o baterie) i
    Zoe (tam baterię się aż tak nie psują, ale wiele z nich było
    wynajmowanych i są bez baterii, bo została zdana po wynajmie).

    Więc tak jak pisałem - skończ bredzić o rzeczach, o których nie masz
    zielonego pojęcia, tylko coś Ci się wydaje, na podstawie hejtu w
    internetach...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: