  • Data: 2023-03-13 12:10:51
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-03-2023 o 09:12, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Ładnie robisz z siebie debila,

    Z Ciebie.
    Bo głosisz prawdy objawiano, tyle że jak ktoś się interesuje
    elektrykami, to je dawno zna, więc nie musi się o nich dowiadywać od
    Ciebie akurat. ;-)

    >cytując fragment zdania bez ISTOTNEJ
    > treści

    Treść musi być istotna dla odpowiadającego.
    Co o tym sądzi jej autor, to jest wyłącznie jego problem.

    Cytuje sie to na, co się odpowiada, nie ma obowiązku ani cytowania, ani
    odpowiadania na grafomanię autora.

    > Pięknie wychodzi jak rozumiesz słowo pisane.

    Oczywiście że rozumiem i nie podważam, więc co i po co miałbym pisać?
    Pisze o tym co jest istotne, z mojego punktu widzenia.

    Jak napiszesz, że czarne jest czarne, to też muszę diś odnieść i zacytować?

    Jak lubisz czytać wiele razy co sam napisałeś, to sam siebie cytuj.....

    > Sranie w banie.

    Tak też mozesz - Twój wybór.