  • Data: 2023-03-13 12:15:59
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-03-2023 o 09:16, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 13.03.2023 o 06:35, Cavallino pisze:
    > [...]
    >
    > Co ty znów bredzisz? Mowa jest o baterii, która NOWA,

    Nie, a przynajmniej nie z mojej strony.
    Ty sam sobie ze sobą możesz gadać o czym chcesz.

    > Przeczytaj jeszcze raz co porównywałem.

    Sam nie umiesz?
    To proszę bardzo:

    "Do elektryka kupisz TYLKO nową baterię bo nie istnieją stare/NOWE
    baterie mające tą samą sprawność co NOWE"

    Do tego się odnosiłem - merytorycznie to jest nieprawda, o ile ktoś nie
    szuka dziury w całym i nie chce się kłócić o kilka nieistotnych %, które
    i tak mogą zniknąć w buforze (po to jest).

    I nie zamierzam udowadniać, nic na inny temat, w tym czym bateria leżąca
    na magazynie coś traci czy nie.

    Nie ma to znaczenia, bo baterie można kupić również używane i naprawić
    to co w nich niedomaga, więc cała powyższa teza jest bzdurą.