  • Data: 2023-03-12 07:13:09
    Temat: Re: Elektryki jako bat na zlodziei
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-2023 o 19:16, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Bo znam właściciela i pamiętam ten wypadek :)

    > Nie i NIE. Jak auto warte 20k to silnik możesz dostać za 10k. Elektryk
    > ma inaczej,

    Bo ponieważ?

    W praktyce jest dokładnie odwrotnie niż raczysz zeznawać.

    Często kupuje się (bardzo tanio) starego bev bez baterii, albo z
    uszkodzoną i dokupuje sprawną baterię (albo naprawia uszkodzoną).
    Suma sumarum takie przypadki potrafią wyjść właśnie taniej, niż zakup
    podobnego auta, w podobnym wieku, ale z częściowo zdegerowaną baterią (w
    sposób właściwy dla jej wieku).

    Tak się robi choćby dla Leafa I (źle zaprojetowane dbanie o baterie) i
    Zoe (tam baterię się aż tak nie psują, ale wiele z nich było
    wynajmowanych i są bez baterii, bo została zdana po wynajmie).

    Więc tak jak pisałem - skończ bredzić o rzeczach, o których nie masz
    zielonego pojęcia, tylko coś Ci się wydaje, na podstawie hejtu w
    internetach...