  • Data: 2018-11-04 10:40:12
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 4 Nov 2018 02:00:26 +0100, Marek S napisał(a):

    > Super... a teraz zderzenie z rzeczywistością PL. Jesteś prosumentem?
    > Nie sądzę, bo formalności by Cię zjadły, koszty też.
    Mówię o przyszłym oraz całym swiecie i sytuacji do której obecnie się
    dąży a nie o obecnej szczególnej niekorzystnej sytuacji w Polsce.

    > Po drugie - jak mam oddawać energię ze swojego Leafa w ciągu dnia też go
    > ładuję by móc wrócić do domu z uwzględnieniem ew. objazdów gdy zdarzy
    > się kraksa na standardowej trasie.
    Nie jest to zbyt po polsku dlatego są trudności z deszyfracją.
    Ładuje/rozładowywuje się ze specjalnej ładowarki. Masz rozum to kalkuluj
    jaki sobie zapas zostawić.

    > Po trzecie - jaki mam biznes w tym abym w domu ładował samochód i
    > rozładowywał go w firmie? Nie sądzę by firma zapłaciła mi za to. Nie
    > sądzę też aby firma stała się prosumentem ot tak po prostu.
    Biznes jest prosty. Na oddawaniu prądu zarabiasz. Nie robisz tego w
    firmie (choć w internetowym świecie i to jest możliwe) tylko w domu
    gdzie nie ma dodatkowego kłopotu z identyfikacją.

    --
    Jacek
    I hate haters.