    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Date: Sun, 4 Nov 2018 02:23:47 +0100

    W dniu 2018-11-03 o 22:03, J.F. pisze:

    > Hm, jesli dobrze licze, to 2100 zl pozwalalo podgrzac 144m^3 wody
    > o 25 stopni. 4800 litrow dziennie.
    >
    > Cos mi to nie wyglada na oszczedne gospodarowanie ...

    Może z tą oszczędnością faktycznie nie było tak różowo bo po
    przeprowadzce trwał remont więc płukanie pędzli itp. mogły zabierać
    ciepłą wodę. Ciężko mi odtworzyć teraz warunki jakie panowały wtedy.
    Woda była grzana do 90 stopni, bo gówniana grzałka taki właśnie
    termostat miała. Przy obecnym piecu grzeję wodę do 55 stopni w
    histerezie +/- 5 stopni za pomocą gazu. Tyle wystarcza.

    Niemniej jednak wiem ile płaciłem a ile płacę obecnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek