  • Data: 2018-11-02 22:49:04
    Temat: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-11-2018 o 22:09, s...@g...com pisze:
> [...]
    elektrycznej wychodzilo pi*oko 30%. Czyli podobnie jak benzyna.

    przy grzaniu pradem, gazem, weglem, drewnem.

    tysiac pln zostanie na wiosne w porownaniu do grzania pradem.

    go grzeje, jaka wentylacja itp.

    > Bo ogolnie (w ujeciu swiatowym) roznice sa niewielkie.
    > W jednych miejscach prad jest tani, w innych gaz jest tani w jeszcze innych ropa.
    > Ale w ujeciu ogolnym z grubsza jest jednakowo. Nie widac miejsc gdzie wszyscy jada
    na elektryce ani miejsc gdzie oplaca sie miec generator na rope bo prad jest
    niebotycznie drogi.

    Gdyby tak było, to robisz elektrownię zasilaną gazem i po kłopocie.
    Widziałem takie zasilane ropą (na wyspach), więc....