    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryki gorsze czy lepsze dla środowiska
    Date: Fri, 2 Nov 2018 19:45:43 +0100
    <pri2qd$d6f$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <pri4fb$fal$1@node2.news.atman.pl>
    <5w1c75j7z19u.174ngbblc3m48$.dlg@40tude.net>

    > Miło mi że się zgadzamy co do faktów :)

    Zgadzamy się, natomiast ty je ignorujesz. Pisząc jaki fajny jest
    elektryk... w alternatywnym świecie, gdzie energetyka stoi przydomowymi
    bateriami słonecznymi.

    > Ty, jak widzę, wolisz demobilizować wskazując
    > trudności aniżeli zachęcać wskazując zalety :)

    Ja stoję w rzeczywistości i szacując ile co2 wydziela elektryk opieram
    się na rzeczywistych danych.

    > Rzecz gustu, bo choć
    > uważam że należy (bo to etyczne) ze wszystkich sił i możliwości dążyć do
    > przestawienia światowej gospodarki zanim ruszy metan z syberyjskiej
    > zmarzliny i oceanicznych klatratów to jestem zdania że ludzkości to się
    > nie uda i za jakieś 200 lat będzie nas jakieś 10% obecnej liczby.

    Być może tak, ale ja raczej obstawiam, że sprawa rozwiąże się na
    pograniczu tego, że cieplej wcale nie oznacza źle (zwłaszcza cyniecznie
    ujmując dla "białego człowieka") a i problem rozwiąże się podobnie do
    londyńskiego kryzysu paszowo-gównianego.

    > Wyzdychamy i wytłuczemy się sami walcząc o resztki pozostałe po wielkiej
    > katastrofie klimatycznej. A ci co zostaną, będą mówić po chińsku.

    Akurat na zmianach klimatycznych to najlepiej wyjdzie rosja, a to co
    zrobią chińczycy to zupełnie odzielna para kaloszy. W kontekscie globcia
    bardziej bym się martwił że mieszkańcy afryki moga do nas wpaść, choć
    widać, że im globcio do tego wcale nie potrzebne.

    Shrek