  • Data: 2017-07-27 20:17:09
    Temat: Re: Elektryki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:3ueuza09s7xa$....@m...org...
    Thu, 27 Jul 2017 19:16:33 +0200, J.F.
    >Co tam się będziesz ograniczać, nawet tygodni! Gdzie tak ostatnio
    >ludzie
    >prądu nie mieli przez parę dni?

    Ostatnio ..
    http://grodzisknews.pl/wielu-mieszkancow-wciaz-nie-m
    a-pradu/

    >Ja mieszkam w lesie gdzie drzewa się łamią
    >jak zapałki i już nie pamiętam kiedy prądu brakowało w zimie...

    http://www.tvn24.pl/poznan,43/ponad-220-miejscowosci
    -w-wielkopolsce-wciaz-bez-pradu,377742.html

    >Ja mam zawór grawitacyjny na wypadek braku prądu. :P

    Wiele nowych piecow pompy wymaga.

    No ale to akurat najprostsze - trzeba pojechac do Castoramy, kupic
    najtanszy agregat, a po tygodniu oddac, bo sie zepsuje :-)

    >Jak mu pompa nie wyrabia, znaczy miał instalatora dupę co się pewnie
    >przesiadł na instalację PC z kotłów węglowych. Znajomy policzył
    >zapotrzebowanie na ciepło czy dobrali mu pompę do metrarzu na
    >przypał?

    Nie wiem, ale on nie z Suwalk, wiec mogli nie liczyc na -25C.
    A moze taka na -25 dwa razy drozsza :-)

    >Liczyłem to, jako że akurat buduję, i PC się zwraca najdalej po 5-7
    >latach
    >w stosunku do śmierdziucha węglowego.

    Chyba, ze akurat lekka zima i wegla idzie tyle co nic :-P

    >Paradoksalnie te ostatnie zimy są gorsze do grzania niż te ze
    >śniegiem i
    >chłodne. Po pierwsze dlatego że wietrzne, po drugie, bo długie. W tym
    >roku
    >to jakiś szczyt już był. Globalne ocieplenie!

    Za to tradycyjne ostatnio lipcowe upaly przyszly juz w czerwcu.

    A w lipcu ... dzisiaj
    http://tvnmeteo.tvn24.pl/informacje-pogoda/prognoza,
    45/w-chorwacji-zima-w-srodku-lata-grad-jak-snieg-i-t
    ylko-11-stopni,237152,1,0.html

    >Ale może by tak za wzór nie podawać jakichś totalnych ignorantów? :P

    Nie zawsze czlowiek o wszystkim pomysli.
    Ze np za 10 lat ogniwa potanieja, procenty spadna, a prad podrozeje
    ... i ze trzeba zamowic 20kW wiecej przylacza do ladowania dwoch
    samochodow :-P

    J.