    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Elektryka w UK
    Date: Thu, 5 Dec 2013 20:09:37 +0100
    <l7apiv$jp2$1@node1.news.atman.pl> <l7bffp$o9q$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <529cb654$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l7j7i8$b65$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l7jchh$fni$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l7ll7i$mqu$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l7ls7c$u4f$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l7olo2$lku$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <l7qa9m$7ls$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnla1btl.gnq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > No to by trzeba było dalej z tym tryperem po świecie jeździć, bo o inny
    > z dwoma zakresami by było trudno.

    A to już indywidualny wybór korzystającego, ja nic nie narzucam, ani nie
    zabraniam.
    Ja nie widzę powodu do kupowania nowego radia, do kupowania piardfona...
    wróć, śmiardfona...WRRÓĆĆ, smarkfona... nosz... wwrrrrróć... smartfona, bo
    inni to robią i mają fejzbuka. Mam starego R320s i mi jak na razie
    wystarcza. Kaprysi nieco, nie ukrywam, ale robi głównie to, czego oczekuję -
    jest telefonem. z WAPu nie korzystam, nie potrzebuję, jest i działa, jak
    zechcę.
    Nie widzę powodu do kupowania radia z pierdylionem syntez i scalaków
    wszekalich, w których przy najmniejszym problemie komputer zapisuje, tej,
    ACMM, podrap mnie w lewe złącze p-n bo mnie elektrony swędzą... jeśli to, co
    mam do tej pory (Trapera już nie mam), działa tak, jak potrzebuję, tzn. gra,
    słychać, jest zrozumiałe, odpowiednio głośne. Oczywiście, nie neguję
    postępu, to wspaniale, że postęp jest, ale nie mam zamiaru być jego
    niewolnikiem. To za PRL było "MUSISZ". Dziś PRLu już nie ma. Muszę, to tylko
    podatki zapłacić i rachunki. Reszta jest "MOŻESZ", albo w najgorszym razie
    "POWINIENEŚ".

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.