  • Data: 2013-12-05 20:56:51
    Temat: Re: Elektryka w UK
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 napisało:

    > A to już indywidualny wybór korzystającego, ja nic nie narzucam, ani nie
    > zabraniam.

    Nie żaden "indywidualny wybór korzystającego", tylko jak najbardziej
    decyzja, która musi zostać podjęta centralnie. Gdyby rządzący wybrali
    pozostanie przy OIRT, to byśmy dzisiaj nie mieli w czym przebierać,
    a ten cały Traper w samochodzie mógłby wyglądać na całkiem rozsądny
    wybór.

    Ale ja to cały czas traktuję jako hipotetyczną, baśniową rzecz -- po
    prostu nie wyobrażam sobie, że wśród rządzących mogliby się znaleść aż
    tak ciężcy idioci (tych lżejszych nigdy nam nie brakowało), którzy nie
    zrobią porządku z pasmami radiofonicznymi.

    --
    Jarek