  • Data: 2022-01-28 20:33:17
    Temat: Re: Elektryk z zasięgiem 2 km
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.01.2022 13:27, Cavallino wrote:

    > Zostaw kiedyś na dworze poniżej -20 i pojedź wtedy trochę....

    pamiętam jak z 10 lat temu (może więcej?) VW T4 2.4D odpalał normalnie i
    spokojnie przejechał 2x100km przy -30C. Jeden taki dzień pamiętam,
    jedyny dzień w którym stwierdziłem, że podgrzewane lusterka byłyby
    fajne, bo oszraniały się w czasie jazdy. Auto było kilkunastoletnie
    (może nawet pełnoletnie) z przebiegiem pewnie sporo powyżej 500kkm (na
    liczniku miał mniej, ale ze zużycia wyglądał znacznie gorzej niż
    sprzedawany w pobliżu egzemplarz z przebiegiem 600kkm)
    Jedyne co, to mrozy (mniejsze ale jednak) utrzymywały się też wcześniej,
    więc pewnie stacje były przygotowane, no i robiłem sporo kilometrów,
    więc i często wymieniałem paliwo na nowsze, 'bardziej zimowe'

    Lukasz