  • Data: 2017-05-11 21:22:41
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 11 maja 2017 21:15:27 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:

    > Bez przesady. Mnie srednie miesięczne zużycie wychodzi na poziomie 180
    > kWh. I jakoś przesadnie nie oszczędzam. Ba, można powiedzieć że wcale
    > nie oszczędzam. Owszem, żarówki LED mam, ale plazma chodzi prawie cały
    > dzień, do tego STB do kabłowki plus amplituner. Piekarnik elektryczny
    > co drugi dzień grzany. Żeby mieć żuzycie na poziomie 300-600 kWh to
    > chyba trzeba całe mieszkanie pradem ogrzewać.

    Na sąsiedniej grupie kilka razy była dyskusja o rachunkach za prąd i właściciele
    domów jednorodzinnych zgodnie zeznają o kwotach rachunków w granicach 200-300zł co
    właśnie jest ok 300kWh. Ja od kilku lat mam zużycie właśnie ok 330kWh/mc. I prądem
    nie grzeje. Dom, rodzina 4 osobowa, większość znajomych podobnie.