  • Data: 2017-05-12 01:57:36
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F."

    >No i troche bylo. 10 czy bardziej 15 lat temu ?
    >Ekranik malutki, przegladarka slaba, transfer wolny, obsluga uciazliwa
    >... po co to komu :-)
    >---
    >No to prawie tak jak dzisiaj :-)

    Dzisiaj jest troche gorzej, wtedy bylo duzo gorzej.
    ---
    Od lat używam tak samo, jako organizator oraz nawigator. Te same problemy są
    co były. Np nawigacja by mi może podała lepszą trasę, ale internet w romingu
    zagranicznym zbyt drogi jest.

    >A i sam internet jeszcze nie byl tak popularny, ze bez niego sie nie
    >da zyc.
    >---
    >Dzisiaj wróciłem pieszo z pracy :-)

    Z powodu braku internetu ?
    ---
    Z powodu nieudolnego serwisu samochodu. Przeszedłem pieszo bez korzystania z
    internetu.

    >Na + zas - strony nie byly jeszcze tak rozbudowane, wiec ten wolny
    >transfer nie przeszkadzal tak bardzo.
    >---
    >Jeśli internet sprowadzić do stron :-)

    programow internetowych na tamte telefony nie bylo duzo.
    ---
    No tak, ale dzisiaj strach cokolwiek instalować.