  • Data: 2017-05-11 12:29:24
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >Jasne, no problemo, tylko teraz policz ile taki supercharger który ma
    >naladowac akumulator 80KWh (taki jest w tesli) musi pobrac prądu
    >przez siec. Jesli ładowanie ma trwac pol godziny to moc pobierana to
    >160kW czyli tyle co kilkadziesiąt żelazek włączonych naraz. Takie
    >przyłącze to ma blok wielorodzinny. Jesli to ma sie rozwijac to sieci
    >energetyczne muszą byc totalnie przebudowane. Ja bym kupowal akcje
    >firm kablowych, bo taka infrastruktura bedzie wymagala poteznych
    >grubych kabli. Bo cale to paliwo będzie teraz musialo nagle "przejsc
    >przez kable" ;)

    No chyba, ze ladowarka bedzie "pod wiatrakiem".
    Taki wiatrak to 2-3MW ma, moze miec ze 20 stanowisk.

    Tylko te tabliczki "z powodu braku wiatru tankowanie w dniu
    dzisiejszym niemozliwe" :-)

    Moze czas kupic kawalek pola kolo autostrady.
    Dwa wiatraki, ladowanie, restauracja, motel ... staw, plac zabaw dla
    dzieci ... kto powiedzial, ze trzeba 600km na urlop jechac :-)

    J.