eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyElektryczne samochodyRe: Elektryczne samochody
  • Data: 2017-05-10 19:08:56
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 10 maja 2017 14:32:48 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > <s...@g...com> wrote in message
    > news:57d14e22-8a7e-4e21-bb8b-f3fbb90db0b5@googlegrou
    ps.com...
    > > W dniu wtorek, 9 maja 2017 21:03:47 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > >> Tue, 9 May 2017 10:23:31 -0700 (PDT), s...@g...com
    > >>
    > >> > Ano nie, ale zauważ że nie każdy będzie jechał nad morze (trzymajmy sie
    > >> > tego przykladu) w nocy aby tankować w motelu.
    > >>
    > >> Dla bezpieczeństwa warto odpoczywać co 500 km. Wiec jadąc taką 100kWh
    > >> Teslą, wcale nie trzeba nigdzie nocować. Inna sprawa, że takim autem już
    > >> PL
    > >> się wszerz i wzdłuż w zasadzie przejedzie, albo z bardzo krótkim postojem
    > >> na obiad czy kolację.
    > >>
    > >
    > > Z łaski swojej zrewanżuj się wyliczeniami dla tesli jak zrobilem dla leafa
    > > :)
    >
    > Tesla Model S jest droga, ale pod koniec tego roku lub na początku 2018
    > ma być nowy Model 3, w cenie około 1/3 modelu S. Więc Ty sobie przelicz.
    >

    Ale ja nie potrzebuje liczyc, ja swoje zdanie mam. umiem je obronic. Jak chcecie
    obronic zdanie przeciwne to prosze o policzenie. Tak trudno usiąść i to co sie zna i
    rozumie przełożyć w cyferki?

    > > A i tak dla ślązaka tesla na wakacje nad morzem sie średnio nada
    > > a do Chorwacji to trzeba by nieco poplanować aby ładowac ją prądem.
    >
    > Jedno ładowanie w połowie drogi - zaplanujesz obiad w pobliżu
    > szybkiej ładowarki i po sprawie.
    >

    I juz zaczynaja sie problemy. W blachosmrodzie nie musze nic planować, nie musze
    guglać i liczyć że 20 innych ślązaków tej samej miejscówki na ładowanie nie wybrało.
    Magicznie obaj z Myjkiem znikacie aspekt rozmiaru stacji ładowania. Niewygodne?

    > > Ciekawie w tym kontekscie wygląda wymiana aku i potencjalny monopol na
    > > obsługe takiej operacji.
    > > Tu by trzeba podywagowac o potencjalnych mozliwosciach bycia oszukanym na
    > > akumulatorze ale to sprawa na inny watek.
    >
    > I nikt tego nie robi w krajach gdzie elektryczne samochody są już na drogach
    > w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy: USA, Norwegia, Szwecja, Holandia.
    >

    Kraje cywilizowane. Rozszerzmy pojęcie na kraje mniej cywilizowane, Polak jezdzi do
    chorwacji. Dasz głowe ze mu tam aku nie podmienia i nie bedzie miał problemu z
    wymiana aku na stacji w polsce? Bo z zagranicy wrócił z "nie genuine by tesla"?

    Dzis problemu nie ma ale jak nie bedzie zamordyzmu to taka sytuacja jest do
    wyobrażenia. I żeby nie było to nie główny argument w tej dyskusji ale jeden z tych
    których hurraoptymisci wogóle sobie nie wyobrażają...

    > > Nieeeee. Spoleczenstwo jest biedne i nie stac go na
    > > drogie zabawki w imie czystosci.
    > > Zreszta w europie zachodniej czy w usa jest/bylo podobnie.
    > > W usa żre sie syf i umiera wczesnie a niby mogli by jesc lepiej.
    >
    > Jak ja lubię take generalizacje w stosunku do całego USA :-)
    >

    A co w tym złego? Statystycznie są grubi i chorzy. Wystarczy aby generalizować.
    Niedawno opublikowano prognozy ze aktualne pokolenie średniego wieku będzie żyło
    krócej niż ich rodzice. U nas są głupi ludzie ale reszta swiata taka piekna nie jest
    jak próbuje się to rysować. Byłeś i widziałeś, jsteś i widzisz więc nie ma co sie tu
    spierać. Ja swoje też widze...

    > > Podobnie mieli okres ze mieli syf i nawet rzeka im sie zapalila.
    > > Niemce maja hałde soli i mimo że im bruździ to dalej robią co robili.
    > > Podobnie z glifosatem u nich i u francuzów.
    >
    > Widzę, że kolega ma receptę na wszystko :-)
    >

    Nie, ale wiem ze kazdy zakatek ma swoje brudy za pazurami, mniejsze, większe ale ma.
    Robie nie z polandii zascianka jest płytkie. My musimy nadgonić zachód a tak sie
    skłąda że oni 60-80 lat temu mieli podobne problemy. Czasem nawet większe.

    Nie lubie jak sie uskutecznia metodyczne zawstydzanie propagandą...

    > > A my tu już w dzisiejszych czasach na te elektryki
    > > czekamy dobre 10 lat (pierwsza tesla) a w praktyce dłużej.
    > >
    > > Jakby to było dobre to juz by ludzie kupili. Ale nie jest, trzeba
    > > czekać...
    >
    > Ależ już kupują. Bo jest dobre. Ale jako nowinka wciąż drogie.
    > Tesla Model S to jest segment BMW 7 i drogich Merców.
    > Tesla Model 3 to już będzie segment w USA popularnych
    > aut typu Toyota Camry czy Honda Accord (nie mylić
    > z Acurą TSX dostępną w Europie pod etykietą Honda Accord).

    No i niech im na zdrowie idzie. Ale pitolenie ze rockefeler kupil to i kowalski ma
    sie zastawic i kupić jest kiepskie...

    > Jest też tańszy produkt GM o nazwie Bolt w USA i Ampere w Europie.
    > Odnieś się może do tego samochodu, bo Leaf ma słabe aku i słaby zasięg.
    >

    Ależ prosze bardzo. Leaf mi pierwszy przyszedł do głowy, swoj wysiłek w dyskusje
    włożyłem. Jak entuzjasci elektryków sie znają lepiej to niech policzą i wskażą lepszy
    deal. Po to wkladam czas w dyskusje aby mi ktoś coś mądrego napisał.

    To jak?

    Jestesmy w stanie uzasadnic ze zwykly kowalski mający jakieś 80kpln (no taki zwykly
    to on nie jest ale kij tam!) zrobi dobry deal kupując elektryka jako główne auto do
    domu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: