    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Elektryczne przygody
    Date: Thu, 29 Aug 2024 18:37:56 +0200
    <1...@4...net>
    <vapuk0$6vh$1@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <vaq4a2$b0h$2@news.chmurka.net>

    On Thu, 29 Aug 2024 17:32:19 +0200, Cavallino wrote:

    > I jej wystarczy info z ASO że auto oczekuje na naprawę.

    > To się ich wyśle na ładowarkę DC.
    > No i to gdańskie nie powiedziało, że auto sprawne, tylko że części nie
    > mają na stanie.

    No i masz w perspektywie:
    -wykłócic się o zastępcze, zajechac do domu, wrócic i oddać, znowu
    wrócic do domu, potem przybyć po naprawione, i wrócic.
    trasa 3 i 4 to juz raczej samolotem.

    -wrócic samolotem, a za 3 miesiące przyleciec po naprawione auto, i
    przyjechac do domu.

    Bo tak jakoś, ze zona z córką wrócą samolotem, a ty będziesz wracał
    autem, to assistance chyba nie przełknie :-)
    Ale - może zapłaci za 3 bilety, a potem już nieoficjalnie naprawę
    wycofasz :-)

    Tak czy inaczej - parę miesięcy w domu bez samochodu.
    A na niedługie dystanse auto jeździ :-)

    > Więcej.
    > A on miał większą ode mnie baterię.

    > Czasu na sen sobie będziesz żałował nagle?

    kazda zmarnowana w hotelu minuta wydłuża podróz.
    Wiec 6h snu, szybkie sniadanie - i jak tylko bateria jest naładowana
    do pełna, to w trasę. Sen można dokończyc na następnej ładowarce :-)

    > Tylko dla elektryków czy o co chodzi?

    Przy spaliniaku to problemem jest tylko ten pociąg, co ma określoną
    godzinę odjazdu.
    A przy zepsutym elektryku jak widać trzeba planować starannie całą
    trasę :-)

    > Przecież nie masz się ładować, tylko jechać tak żeby przejechać 400 km
    > na jeden raz.

    I spokojnie do hotelu? To trasa na 4 noce.

    A ja bym chciał machnac 800km dziennie ... i to jest w miarę
    wykonalne, tylko trzeba wiedzieć, gdzie po drodze jest ta stacja małej
    mocy ...

    J.