  • 21. Data: 2018-11-29 14:46:36
    Temat: Re: Elektryczne klopoty
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-29 o 13:05, J.F. pisze:
    > A swoja droga - audi nie ma jakiejs przekladni, ktora sama taki dzwiek
    > wygeneruje ?

    No właśnie - moja pralka nie ma z tym generowaniem problemu, a wolałbym,
    żeby była cicha ;)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-12-01 02:55:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 13:32, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    ochody-elektryczne-są-za-ciche-więc-co-logiczne-unia
    -europejska-wymusi-montowanie-generatorów-odgłosów-s
    ilnika/ar-BBPRnDp

    > suwa albo gulgoczącą wolnossącą "V" :)

    Dźwięki sportowego tłumika są dodawane w mocnych spalinówkach

  • 23. Data: 2018-12-01 02:57:27
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > na asfalcie. Silnik samochodu słyszymy najbardziej wtedy, kiedy pojazd
    > porusza się najwolniej. Do tej układanki dodajmy ogólną tendencję do
    > wprowadzania ograniczeń prędkości w miejscach zabudowanych nawet do 30
    > km/h. Rosnąca ilość elektrycznych samochodów na drogach sprawia, że
    > coraz częściej dochodzi do wypadków związanych z tym, że pieszy nie
    > słyszał nadjeżdżającego pojazdu. Właśnie dlatego Unia Europejska wkrótce
    > wymusi na producentach tych samochodów, aby te emitowały specjalne
    > odgłosy przy poruszaniu się z niewielką prędkością."

    Masz to w Twizy

  • 24. Data: 2018-12-01 02:59:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 14:28, Myjk pisze:
    > Wed, 28 Nov 2018 13:05:12 +0100, J.F.

    > Tak w ogóle dla mnie to jest absurd, przecież zaletą elektryka jest właśnie
    > brak smogu dźwiękowego, a ci idioci nakazują wprowadzać hałasowanie zamiast
    > uczyć ludzi żeby patrzyli gdzie lizą. :/ Ja już trochę jeżdżę EV (5kkm) i
    > faktycznie teog nie słychać jak podjeżdżam z tyłu szczególnie, niemniej jak
    > już pisałem wyłączam huczenie zawsze i dziwnych akcji że ktoś mi wlazł pod
    > koła jeszcze nie miałem.

    Poduszek też pewnie jeszcze nie użyłeś

  • 25. Data: 2018-12-01 03:01:11
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-28 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To jest w sumie dokładnie to o czym pisze od dawna - jezeli piesi nie
    > beda dbali o własne bezpieczenstwo to kierowcy nawet przy najlepszych
    > intencjach beda sie mylic...

    Nie o to chodzi, piesi nielegalnie włażą pod koła bo uważają, że mogą,
    że ich kierowca nie przejedzie. I tak jest do czasu.

  • 26. Data: 2018-12-01 11:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik kk k...@o...pl ...

    > Nie o to chodzi, piesi nielegalnie włażą pod koła bo uważają, że
    > mogą, że ich kierowca nie przejedzie. I tak jest do czasu.

    Sprawa czy moga czy nie, czy to jest wtargniecie czy nie etc ma dla mnie
    drugorzedne znaczenie.
    Jak ktos mnie przejedzie to kto bedzie udowadniał ze nie wtargnałem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 27. Data: 2018-12-01 18:44:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 1 Dec 2018 02:59:16 +0100, kk

    > Poduszek też pewnie jeszcze nie użyłeś

    No nie, bo staram się jeździć z głową, podobnie jak jestem świadom że auto
    nie hałasuje, wiec jak jadę w stronę pieszych to zwiększam uwagę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2018-12-03 13:26:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Tak w ogóle dla mnie to jest absurd, przecież zaletą elektryka jest właśnie
    > brak smogu dźwiękowego, a ci idioci nakazują wprowadzać hałasowanie zamiast
    > uczyć ludzi żeby patrzyli gdzie lizą. :/

    Mogliby zrobić przycisk "warcz silnikiem". Nie trąbisz na pieszego, ale
    warczysz za nim, żeby cię słyszał. Kierowca przecież i tak patrzy na drogę
    i wie, kiedy zbliża się do pieszego, który jest do niego tyłem.

  • 29. Data: 2018-12-03 13:32:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-03 o 13:26, Queequeg pisze:

    > Mogliby zrobić przycisk "warcz silnikiem". Nie trąbisz na pieszego, ale
    > warczysz za nim, żeby cię słyszał. Kierowca przecież i tak patrzy na drogę
    > i wie, kiedy zbliża się do pieszego, który jest do niego tyłem.

    To jest dobre:
    https://www.youtube.com/watch?v=k85mRPqvMbE

    Zwłaszcza pierwsze 4 sekundy mogłyby być :-)
    T.

  • 30. Data: 2018-12-03 13:35:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Wgraj sobie dźwięk "sprzedawcy lodów" nie dość że będą Cię szukali
    > wzrokiem po całej ulicy, to wieczorami jak pojedziesz gdzieś w bloki lub
    > na wieś, będziesz wkurwiał małe dzieci :D

    Ja zamontowałbym takie.

    https://www.youtube.com/watch?v=m4-kMWgFvEE