-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Elektryczne klopoty
Date: Sat, 1 Dec 2018 03:01:11 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 22
Message-ID: <ptsq1a$jg9$4@news.icm.edu.pl>
References: <5bfe84ad$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1543629674 19977 78.10.177.126 (1 Dec 2018 02:01:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Dec 2018 02:01:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.3.1
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645054
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-11-28 o 18:59, Budzik pisze:
> Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
>
>> "Samochody elektryczne poruszające się poniżej prędkości około 20 km/h
>> są bowiem praktycznie całkowicie niesłyszalne. Dopiero powyżej tej
>> prędkości auto ,,wytwarza" hałas związany z aerodynamiką i odgłosem
>> opon na asfalcie. Silnik samochodu słyszymy najbardziej wtedy, kiedy
>> pojazd porusza się najwolniej. Do tej układanki dodajmy ogólną
>> tendencję do wprowadzania ograniczeń prędkości w miejscach
>> zabudowanych nawet do 30 km/h. Rosnąca ilość elektrycznych samochodów
>> na drogach sprawia, że coraz częściej dochodzi do wypadków związanych
>> z tym, że pieszy nie słyszał nadjeżdżającego pojazdu. Właśnie dlatego
>> Unia Europejska wkrótce wymusi na producentach tych samochodów, aby te
>> emitowały specjalne odgłosy przy poruszaniu się z niewielką
>> prędkością."
>
> To jest w sumie dokładnie to o czym pisze od dawna - jezeli piesi nie
> beda dbali o własne bezpieczenstwo to kierowcy nawet przy najlepszych
> intencjach beda sie mylic...
Nie o to chodzi, piesi nielegalnie włażą pod koła bo uważają, że mogą,
że ich kierowca nie przejedzie. I tak jest do czasu.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.18 11:59 Budzik
- 01.12.18 18:44 Myjk
- 03.12.18 13:26 Queequeg
- 03.12.18 13:32 T.
- 03.12.18 13:35 Queequeg
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-16 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli