  • Data: 2015-06-19 11:07:18
    Temat: Re: Elektryczna "usterka"
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.1264358093029851366@news.neostrada.pl
> [...]
    > wyłączania bezpiecznika przy zapalaniu oświetlenia w pokoju (nie widziałem
    > programu od początku ale w komentarzu wspominali o jakimś wkręcie w jednej
    > z bocznych lamp zwierającym przewód fazowy). Oprócz akcentów
    > humorystycznych (jeden z fachowców przez 4 godz. pije kawę/herbatę dumając
    > o ewentualnej przyczynie zwarcia a drugi się podaje ze szczerym wyznaniem
    > "tym musi się zająć ktoś, kto się na tym zna...") jeden "fachura" mnie
    > kompletnie zszokował - rozwiązał problem przez odłączenie przewodu pe
    > przez co lampa zaświeciła ale na jej obudowie była faza... Skąd się tacy

    Takich fachowców produkują sami klienci i szefowie. Klient (albo szef) chce,
    żeby pracownik robił szybko i tanio i nie chce płacić za czas poświęcony na
    diagnozę. Oczekuje natychmiastowego wyniku, żeby lampka się jak najszybciej
    zaświeciła.
    Rozmawiałem z takimi fachowcami, ale nie można ich przekonać. Nie trafia
    nawet argument, że jak komuś stanie się krzywda, to będa karnie odpowiadać.
    Muszą pracować szybko, bo jakby pracowali dobrze, to by na chleb nie
    zarobili. :)

    > A teraz tochę NTG..., wizerunek fachowca był pokazany, zgodził się na
    > publikację mimo, że zostawił po sobie taką (na szczęście kontrolowaną)
    > minę??
    > Czy to już tylko kolejny program z ustawionymi fachowcami-aktorami?
    > Dialogi nie były drętwe w stylu "trudne sprawy", fachowcy grali swoje
    > "role" bardzo naturalnie. Jeśli to faktycznie była "ukryta kamera" jakim
    > cudem fachowiec od "miny" zgodził się na publikację swojego wizerunku po
    > takiej ftopie?

    Chyba na Elektrodzie czytałem czyjś opis jak został "bohaterem" tego
    programu. Naprawił usterkę (coś z magnetowidem i TV), która była tak
    spreparowana, że nie miała szansy wystąpić samoistnie. Po zakończeniu
    naprawy wyskoczyła do niego cała ekipa TV i człowiek był tak
    zdezorientowany, że podpisał zgodę na publikację wizerunku.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba