-
X-Received: by 10.157.45.136 with SMTP id g8mr1316133otb.3.1467803736052; Wed, 06 Jul
2016 04:15:36 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.157.45.136 with SMTP id g8mr1316133otb.3.1467803736052; Wed, 06 Jul
2016 04:15:36 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!jk6no12302
479igb.0!news-out.google.com!o189ni3902ith.0!nntp.google.com!jk6no12302473igb.0
!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Wed, 6 Jul 2016 04:15:35 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <577cd1f0$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.32.51;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 212.39.32.51
References: <577c0402$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
<577c1c43$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<577cd1f0$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Elektryczna droga
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Wed, 06 Jul 2016 11:15:36 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36557
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 6 lipca 2016 11:40:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
> W dniu wtorek, 5 lipca 2016 22:44:52 UTC+2 użytkownik WM napisał:
> >> Ja bym dodał jeszcze szyny na takiej zelektryfikowanej autostradzie
> >> i specjalnie podłączane podwozie z metalowymi kołami. ;)
>
> >Kolej ma jedną zasadniczą wadę: na jednym odcinku (zazwyczaj długim)
> >może być tylko jeden skład. A ciężarówki jadą praktycznie jedna za
> >drugą.
>
> A to jest taki zwyczaj kolejowy ... czy obecnie uzasadniony ?
Uzasadniony wciąż zdarzającymi sie wypadkami. Jak pociągi przestaną na siebie wpadać,
to uzasadnienie się zdezaktualizuje. Technicznie nie ma żadnego problemu żeby ustalić
położenie pociągu i sterować prędkością wielu składów tak żeby zachowały między sobą
bezpieczną odległość. Pozostają tylko wyjątki, kiedy ktoś zaśnie, zapomni, zapije,
wciśnie nie ten guzik itd.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.07.16 13:22 J.F.
- 06.07.16 15:51 Konrad Anikiel
- 06.07.16 16:23 WM
- 06.07.16 16:55 yabba
- 06.07.16 17:57 Grzexs
- 06.07.16 19:26 T.
- 06.07.16 19:28 T.
- 06.07.16 21:33 WM
- 07.07.16 10:05 Ghost
- 07.07.16 11:01 T.
- 07.07.16 11:34 yabba
- 06.07.16 14:38 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS