-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!takemy.news.telefonica.de
!telefonica.de!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.hi
ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Elektryczna droga
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <577c0402$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
<577c1c43$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
From: WM <c...@p...onet.pl>
Date: Wed, 6 Jul 2016 05:41:03 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.1.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <a...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 23
Message-ID: <577c7ddc$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.139.155
X-Trace: 1467776476 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12544 83.6.139.155:60566
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2047
X-Received-Body-CRC: 793834618
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36548
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-07-05 o 23:11, Konrad Anikiel pisze:
> W dniu wtorek, 5 lipca 2016 22:44:52 UTC+2 użytkownik WM napisał:
>> W dniu 2016-07-05 o 21:01, J.F. pisze:
>>> http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
rtykuly/pierwsza-elektryczna-droga-ju%c5%bc-dzia%c5%
82a-kosztowa%c5%82a-niemal-60-mln-z%c5%82-przyjmie-s
i%c4%99/ar-AAi7dXZ
>>>
>>>
>>>
>>> No, ciekaw jestem jak to sie sprawdzi.
>>> Te dwa pantografy jakos nie wzbudzaja mojego zaufania, wolalbym chyba
>>> tak jak to w trolejbusach jest.
>>>
>>> Poczekamy, zobaczymy.
>>> Jak widac - elektryczne samochody staja sie bardzo modne.
>>>
>>
>> Ja bym dodał jeszcze szyny na takiej zelektryfikowanej autostradzie
>> i specjalnie podłączane podwozie z metalowymi kołami. ;)
>
> Kolej ma jedną zasadniczą wadę: na jednym odcinku (zazwyczaj długim) może być tylko
jeden skład. A ciężarówki jadą praktycznie jedna za drugą. Tyle że tam JEST kolej i
to dobra.
>
W Eurotunelu pod kanałem się sprawdza. Jednak analogicznego rozwiązania
nie zastosowano w długim tunelu pod Alpami.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.07.16 06:24 Shrek
- 06.07.16 10:21 masti
- 06.07.16 10:39 elmer radi radisson
- 06.07.16 11:16 J.F.
- 06.07.16 11:18 masti
- 06.07.16 11:25 Robert Wańkowski
- 06.07.16 11:39 J.F.
- 06.07.16 11:45 T.
- 06.07.16 13:15 Konrad Anikiel
- 06.07.16 13:22 J.F.
- 06.07.16 15:51 Konrad Anikiel
- 06.07.16 16:23 WM
- 06.07.16 16:55 yabba
- 06.07.16 17:57 Grzexs
- 06.07.16 19:26 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ster w trolejbusie.
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Spalił się spaliniak
- 2025-02-10 zarowka wifi - z sensowna apka lub lepiej albo lokalnie lub przez web. I zeby harmonogram miala
- 2025-02-10 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-10 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2025-02-10 Dlaczego takie preferencje banków?
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=