  • Data: 2009-09-09 15:01:44
    Temat: Re: Elektrownia wiatrowa/solarna
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Od kiedy to śmigło ma stałą prędkość (w stosunku do masy powietrza
    > czyli wiatru, a o nim mowa).

    miałem na myśli kątową, tj że nie przyśpiesza przy silniejszych wiatrach...
    znowu brak zrozumienia... ;-)

    pomyśl sam jak bys komuś opisał taki wiatrak
    ja bym m.in. właśnie powiedział, że smigło się kreci ze stałą prędkością...

    (btw: dla mnie osobiscie, x lat temu, to bylo ogromne rozczarowanie, ze tak
    to działa...)