    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Elektrościema
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 9 Aug 2017 15:50:26 +0200

    Wed, 9 Aug 2017 15:13:30 +0200, Chris

    > Czarnobyl:
    > W wyniku awarii skażeniu promieniotwórczemu uległ obszar od 125 000 do
    > 146 000 km? terenu na pograniczu Białorusi, Ukrainy i Rosji, a
    > wyemitowana z uszkodzonego reaktora chmura radioaktywna rozprzestrzeniła
    > się po całej Europie. W efekcie skażenia ewakuowano i przesiedlono ponad
    > 350 000 osób.

    Przesiedlono. Zginęło bezpośrednio trzysta i około dziesięciu tysięcy
    pośrednio głównie w wyniku nieodpowiedzialnego działania "władz". No,
    niech nawet będzie sto tysięcy.

    Tylko pamiętasz, że to był głupi wypadek podyktowanymi przerośniętymi
    ambicjami jednego rusackiego głąba? Jakoś setki elektrowni pracują od 50
    lat i dopiero Fukushima, też w wyniku bezsensownej konstrukcji (posadzenia
    akumulatorów i generatorów w piwnicach) w zderzeniu z naturą, poległa...

    > Podaj fakty ile osób zmarło z powodu zapylenia.

    Lepiej zapytać ile nadal choruje i umiera na choroby wieńcowe i płuc. W PL
    to są przeogromne ilości ludzi. Ja akurat mam sporo znajomych lekarzy (w
    piłkę gram z nimi), i choć materiałów nie mam, to trochę się nasłuchałem.
    Jak jeżdżą na "zloty" ze statystykami, to lekarze z innych krajów się
    pytają czy gdzieś nie ma błędów w liczbach, tyle chorych i trupów mamy...

    WHO twierdzi, że rocznie blisko 13 milionów ludzi umiera przedwcześnie z
    powodu zanieczyszczenia powietrza. Bilans szkodliwości elektrowni atomowych
    to przy tym jakiś śmieszny żart jest.

    --
    Pozdor
    Myjk