  • Data: 2017-08-09 22:47:37
    Temat: Re: Elektrościema
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2017 o 20:50, wowa pisze:

    > Cofnij trochę kamerę lub przejdź na mapę :) To pierwszy przykład który
    > mnię naszedł. Mamy bardzo stare elektrociepłownie które budowane na
    > obrzeżach teraz są w centrum miast. Co wylatuje? Teoretycznie
    > oczyszczone spaliny (elektrofiltry itp). Teoretycznie bo nie ma jak
    > sprawdzić. I nie żebym wskazywał na jakąś złą wolę energetyków, ale
    > zdarzają się awarie, brak pieniędzy na wymianę filtrów i inne przypadki
    > losowe.
    > Wojtek

    Obejrzałem "pejzaż" zanim wysłałem poprzedniego posta.
    Wyloty kominów są tak daleko, że nie ma siły żebyś poczuł z nich
    cokolwiek. To raz.
    Dwa. Te spaliny są bardzo dobrze oczyszczone. I nie, energetycy nie
    "wycinają" filtrów, ja co niektórzy "kreatywni" automobiliści. A
    pieniądze na wymianę są - w końcu to Ty płacisz :-)
    A z samochodami, to chyba sam wiesz jak jest. Rura wydechowa dwa metry
    od nosa.

    --
    Kaczin