eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaElektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC › Re: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
  • Data: 2012-03-05 22:08:54
    Temat: Re: Elektronika motoryzacyjna (amatorska) - niezawodność działania uC
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello Waldemar,

    Monday, March 5, 2012, 10:15:05 PM, you wrote:

    >>>>>> Ja właśnie robię projekt, gdzie AVR pracuje w mocno
    >>>>>> przemysłowym środowisku (torowisko kolejowe, zasilanie z
    >>>>>> przetwornicy, która jest zasilana z 1000V trakcji, itp itp) - i
    >>>>>> bez stosowania żadnego ekranowania, a tylko porządnie
    >>>>>> poodsprzęgane zasilania, i zero problemu.
    >>>>> Tylko potem prezydent żałobę ogłasza :)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >>>> Tamta trakcja ma 3kV... Nie wiem, skąd tu się wziął 1kV.
    >>> Skąd wiesz? Trakcja kolejowa może mieć 600V (czasami mniej) do 50kV, od
    >>> stałego do 60Hz.
    >> W Polsce jest na szczęście jednolicie - 3kV DC:
    >> "Takie rozwiązanie przyjęto dla sieci PKP w Polsce (napięcie stałe 3000
    >> V)." http://pl.wikipedia.org/wiki/Przewody_trakcyjne
    > Nie jest. Koleje przemysłowe mają też niższe napięcia. Metro w Warszawie
    > też. Kolej to nie tylko PKP.

    Ale kolej, o której mowa w kontekście ogłoszenia żałoby to PKP.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: