  • Data: 2009-03-24 14:46:56
    Temat: Re: Elektroniczna waga łazienkowa - pożeracz prądu
    Od: "Paw" <...@h...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > Onego czasu stałem sie nieszczesliwym posiadaczem elektronicznej wagi
    > łazienkowej (kupiłem ja w Biedronce).

    hehe u mnie było tak: kupiłem w biedronce wage elektroniczną kuchenną, objaw
    podobny: zżera szybko baterie (2xCR3), też postanowiłem zdoktoryzować sie i
    co się okazało: obie baterie były łączone RÓWNOLEGLE!, wywaliłem jedną a z
    drugiej zasiliłem i działa bez problemów, żywotność teraz to pare
    miesięcy...