  • Data: 2012-04-21 02:33:56
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jmpril$bhi$1@inews.gazeta.pl...

    > No własnie w tym cała sztuka (jak widać) - nie chodzi o to, żeby tolerować
    > jawne nieuctwo czy lenistwo,

    I to tolerowane nie było by przeze mnie.

    > ale ściganie za przecinki (kiedy to nie ma sensownego uzasadnienia), to
    > przejaw choroby.

    Otóż właśnie. Conajwyżej dyskretnie NA PRIV.

    > Już tu wspominałem - zęby mnie zaczynają boleć, kiedy ktoś np. używa słowa
    > "bynajmniej" bezrozumnie.
    > I parę razy na elce zdarzyło mi się DELIKTANIE, na priv wysłac
    > wyjaśnienie, w czym rzecz.
    > O dziwo, jakoś moderatorzy tego nie wyłapywali, aż nie chcę się domyślać
    > dlaczego...

    Tak się stało, że to co pewnego razu przeczytałem tamże, wprost wyjaśniło by
    taki brak reakcji...

    > I - jakoś w 100% przypadków spotkałem się z PODZIĘKOWANIEM a nie
    > odpowiedzią w rodzaju
    > "czego się stary dziadu przypieprzasz ???"
    >
    > Czyli - można ? Można. Tyle, że to wymaga więcej wysiłku niż "moderacja".

    Ale wiesz pan, motłoch bata władzy nie poczuje, to się rozbestwi... :P

    > A co do konkurencji dla elektrody; problemem jest nie hosting (też mam
    > serwer, miejsce itp),
    > ale niestety czas na stworzenie sensownego portalu, pracę, jaką trzeba
    > włożyć w jego
    > uruchomienie - pamiętam początki elektrody - też nie były różowe, i na
    > początku to jednak głównie

    Ja sobie doskonale zdaję z tego sprawę - zrobienie tego, to nie 10 minut
    palcowania w BASICu.

    > Gulson się tam produkował i włożył w to kupę roboty, co doceniam (tym
    > bardziej mnie boli dzisiejsza
    > sytuacja, i przyznam że przykro mi było...).

    Ja czasem sie zstanawiam, skąd się takie "sraczki" na "Elce" wzięły...?

    > Pamiętam, że kiedyś strasznie mnie śmieszyła ta nazwa. "Elektroda" ? Ale
    > która ? itp itp.

    Anoda... Katoda... Doda... :))

    > No, ale jak się zaczęła rozwijać, to się przestałem śmiać oczywiście.
    >
    > No i jeszcze jedno - proste zrobienie "klona" elektrody to chyba zły
    > pomysł.
    > Tylko dla "zmiany systemu moderacji" to jednak za mało - jeśli już, to
    > należałoby
    > stworzyć coś wnoszącego jakieś inne wartości.

    Ja nawet bym nie chciał klonować Elżbiety. To miałby być nowy serwis, a jego
    działanie, oczywiście do przedyskutowania. Skłonny byłbym nawet do
    współpracy z Elą.

    > Ale - co by to miało być ? Nie jest to takie proste niestety do
    > wymyślenia...

    Otóż to. Zasadniczo - elektronika bez modowego polowania na czarownice (ale
    też bez tolerancji dla ewidentnego nieuctwa, jednak też bez tłamszenia
    godności, asertywnie to się chyba nazywa. Ale należało by obgadać szczegóły,
    a w nich diabeł tkwi. Zaproponowany przeze mie wydmuch 10 Mbps i komputer do
    tego, byłby moim udziałem, a cały serwis wspólną pracą większej ilości osób.