  • Data: 2012-04-21 03:02:17
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jmpugr$jfd$1@inews.gazeta.pl...
    > A ja nie jestem dyslektykiem, staram się pisać w miarę poprawnie, ALE
    > sam nieraz robię błędy - i tym bardziej rozumiem, że ktoś może je robić.

    Nie myli się tylko ten, co nic nie robi. Nie można ukraść tylko tego
    samochodu, który nie istnieje, itd.

    > ALE wielokrotnie widziałem pseudomoderowanie przecinków, kropek, dużych
    > liter itp.
    > w sytuacji, kiedy to się zdecydowanie mieściło w granicach zdrowego
    > rozsądku.
    > Przypominam, że na mojej maturze z "polaka" można było zrobić ileś tam
    > błędów.
    > Ale widać elektroda jest bardziej wymagająca...

    I odwraca to uwagę od istoty problemu. Nawet, jeśli moderacja nie dotyczy
    osoby czytającej, to debilnie niekiedy dopiski modów wkurzając wytrącają z
    rytmu czytania i przyjemości zero, itd.

    > Po raz n-ty piszę, że w życiu się przydaje rozum. Przeginanie pały w
    > dowolną stronę jest niezdrowe.
    > A z takim przeginaniem często na elce jest problem. I o tym mowa.

    Kojarzy mi się powiedzenie - alkohol pity Z UMIAREM nie szkodzi nawet w
    największych ilościach.

    > A post w usenecie NIE JEST tożsamy z podaniem o pracę.

    Jednakże jest elementem wizerunku. Przypuszczam, że lepiej zostanę odebrany,
    gdy napiszę "Proszę kolegi, wczoraj kupiłem bardzo dobry sterownik do swojej
    pralki automatycznej", niż "kurwa fczoraj kópiłem ten pierdolony programator
    to tej jebanej kórwa pralki", lepszy wizeruek stworzę, gdy napiszę "W dniu
    wczorajszym, podczas burzy z piorunami, naliczono 49 błyskawic, 37
    słyszalnych grzmotów, spadło 17 mm deszczu", czy może gdy naskrobię "w dniu
    fczorajszym podczas buży spiorunami naliczono 49 bylskawic 37 słyszalnych
    gżmotów spadło 17 mm deszczu"? (oczywiście, dla lepszego "obrazu" o co mi
    chodzi, formę zdania przerysowałem. Użyte słowa nie są "przecinkami", lecz
    elementarną formą wypowiedzi). Uważam, że nie zaszkodzi, jeśli nawet luźną
    wypowiedź w necie napiszę pięknym, czystym językiem, da sie, jezyk polski
    jest bardzo bogaty w formy, odmiany, deklinacje, koniugacje, "i toże
    dalieje". To nie jest jednak przypadek, jak poniżej...

    > Podobnie dres do łażenia po garażu nie jest garniturem do egzaminu.

    Jeszcze też cel tego łażenia... Jednakże tutaj sytuacja jest nieco inna - w
    garażu często coś się robi, np. grzebie przy samochodzie, a ubranie przy tym
    ulega zabrudzeniu. Lepiej jest ufifrać dres, miejsze koszty, włączając w to
    pranie, a garniak to jednak deko nie halo strój do spuszczania oleju z
    miski, trudniej uprać, miej wygodny, takie tam. Poza tym, jeśli egzamin jest
    "luźniejszego" kalibru, to załóżmy, gdybym był egzaminatorem, a przyszedł by
    do mie człowiek w czystym, eleganckim (rzeczywiście, a nie dresiarskim)
    dresie, to raczej nie wyrzuciłbym zdającego za ubranie. A jakby przyszedł w
    usranym garniaku, to prawdopodobnie tak.

    No, ale ja takie mam spojrzenie, moje własne, we własnym imieniu i za siebie
    wypowiedziane, oraz za tych, co się z nim zgadzają, oraz zgadzają się z tym,
    by ich reprezentować. Inni mogą mieć - i mają - inne, przez co wcale nie są
    gorsi, czy lepsi. Są po prostu inni.