  • 11. Data: 2013-09-19 14:38:53
    Temat: Re: Electro w sprawie Monstera
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    news:l1ckin$dva$1@node2.news.atman.pl...

    > Bonu wakacyjnego od Electro.pl nadal nie ma.

    I pies go jebał. Twoje lamenty na ten temat też.
    PLONK

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2013-09-19 15:07:24
    Od: "Piotr" <p...@w...pll>

    *Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

    > Piszesz z trudem, czyściochu, a chcesz decydować o losach świata.
    > (decydować choćby o tym, co mnie wolno mówić czy pisać)
    > A ja piszę, aby przestrzec tych, którzy bez takich przestróg mogą
    > wdepnąć w ten smutny interes firmy Electro.pl -- sprzedającej kłopoty.

    Już Cię puścili z psychiatryka? -Ty sługo kościelna ...
    Spadaj dziadu!

  • 13. Data: 2013-09-19 16:04:24
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-19 10:10, Akarm pisze:

    > No właśnie. Skoro niektóre osobniki "uważajo że mogo" tu dyskutować o
    > zegarkach, to dlaczego nie należałoby dyskutować o jakości obsługi w
    > placówkach handlowych? Można również o filmach w kinie, do którego
    > bilet kupiliśmy korzystając z telefonu...
    > I tak dalej, można brnąć w kretyńskie uzasadnianie zaśmiecania grupy.

    Zaśmiecanie grupy to twórczość choćby tego nicka -
    "m...@g...com", userów którzy grupy dyskusyjne maja za coś w
    rodzaju bloga, nie interesuje ich dyskusja, a tylko wklejanie i linki do
    cudzych tekstów. Także te Twoje żale są tu zupełnie nie na miejscu, nie
    chcesz to nie włączaj się do dyskusji o oszukiwaniu klientów kupujących
    telefony w firmie "Electro", ale innym nie zabraniaj. Po to ktoś
    wymyślił grupy dyskusyjne, a nie do tego żebyś mógł na nich wylewać
    swoje cenzorskie zapędy..
    Może nie zauważyłeś, ale nikt tu nie rozmawia o zegarkach czy garnkach
    ze stali nierdzewnej.

  • 14. Data: 2013-09-19 16:04:36
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-19 15:07, Piotr pisze:
    > *Eneuel Leszek Ciszewski* <p...@c...fontem.lucida.console> typed:

    > Już Cię puścili z psychiatryka?

    Stamtąd Go znasz?

  • 15. Data: 2013-09-19 16:18:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 16:04:24 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > telefony w firmie "Electro", ale innym nie zabraniaj. Po to ktoś
    > wymyślił grupy dyskusyjne, a nie do tego żebyś mógł na nich wylewać

    Po to ktoś też pogrupował te grupy na tematy, żeby się tego trzymać, a nie
    po to, żeby gadać o dupie Maryni, karmiąc dosyć upierdliwego trolla przy
    okazji

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 16. Data: 2013-09-19 16:27:22
    Od: "Piotr" <p...@w...pll>

    In news:l1f07n$g45$2@usenet.news.interia.pl,
    *Trybun* <I...@j...pl> typed:

    > Stamtąd Go znasz?

    Tak i Ciebie też.
    To do kiedy dali Ci przepustke?
    Szkoda, że musisz tam wracać ;-(

  • 17. Data: 2013-09-19 16:54:18
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-19 16:18, Waldek Godel pisze:

    > Po to ktoś też pogrupował te grupy na tematy, żeby się tego trzymać, a nie
    > po to, żeby gadać o dupie Maryni, karmiąc dosyć upierdliwego trolla przy
    > okazji

    Uporządkujmy fakty - Lechu kupił telefon, został w jakiś sposób oszukany
    przez sprzedawcę, bardzo rzeczowo i dokładnie zrecenzował zakupiony
    sprzęt, zakup i matactwa sprzedawcy. W moim odczuciu taki user to skarb
    na grupie, i doprawdy nie wiem o co niektórym z Was chodzi? Poczuliście
    że Lechu swoimi postami was jakoś zdominował, czy co?

  • 18. Data: 2013-09-19 16:54:49
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-19 16:27, Piotr pisze:
    > In news:l1f07n$g45$2@usenet.news.interia.pl,
    > *Trybun* <I...@j...pl> typed:

    > Tak i Ciebie też.
    > To do kiedy dali Ci przepustke?
    > Szkoda, że musisz tam wracać ;-(

    Coś Ci się musiało pokręcić, w takim przybytku nie byłem nawet w ramach
    odwiedzin.

  • 19. Data: 2013-09-19 16:55:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek Godel" p...@l...institute.com

    > Po to ktoś też pogrupował te grupy na tematy, żeby się
    > tego trzymać, a nie po to, żeby gadać o dupie Maryni,
    > karmiąc dosyć upierdliwego trolla przy okazji

    Tak, to prawda, że karmię Ciebie, ale takie są koszty.
    To są efekty uboczne. Jeśli Ci to nie smakuje -- możesz
    nie odzywać się, czyli nie wystawiać swego dziobka do
    nakarmienia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2013-09-19 16:58:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" l1f07n$g45$...@u...news.interia.pl

    > Stamtąd Go znasz?

    Moim zdaniem nie zna mnie -- być może mnie z kimś pomylił. :)

    Tak przy okazji -- Electro śle do mnie spam, ale
    wiadomego bonu do mnie nadal nie wysłał.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'