    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.dom
    Subject: Re: Electro w sprawie Monstera
    Date: Thu, 19 Sep 2013 23:49:57 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l1fqc7$fo4$...@n...news.atman.pl

    > Warto też przeczytać negatywne opinie o tym sklepie na Opnie o chociażby.
    + Warto też przeczytać negatywne opinie o tym sklepie na Opineo chociażby.

    http://www.opineo.pl/

    > I warto pamiętać, że prawdopodobnie każda z tych opinii starła się z ostrą
    > (choć i absurdalna zarazem) obroną ze strony Electro.pl.

    Weźmy kilka opinii...

    Witam! Jestem bardzo niezadowolona. Towar przyjechał z kurierem w uszkodzonym
    opakowaniu, przy kurierze odpakowaliśmy uszkodzone miejsce i okazało się że
    drzwi lodówki są wgniecione. Nie mogliśmy lodówki zwrócić pomimo że jeszcze
    nie wstawiliśmy jej do mieszkania. Sporządziliśmy protokół szkody. Chcieliśmy
    wymienić towar na nowy nie uszkodzony lub go zwrócić. Niestety nie możemy
    zwrócić bo lodówka jest uszkodzona (wgniecenie).Firma ELECTRO twierdzi że
    wysłali dobrą lodówkę. Dla mnie jest to skandaliczne zachowanie i twierdzę
    że jest to pozbywanie się uszkodzonego sprzętu kosztem klienta. Wystarczy
    poczytać opinie o sklepie tylko uwaga nie na forum sklepu bo tam jest 100%
    pozytywów.

    Wgniecione drzwi? A cóż to za problem? [dla sklepu -- toż sklep nie stracił!!!]

    Totalne rozczarowanie. Przysłali mi sprzęt w 100% niezgodny z zamówieniem.
    Na umowie kredytowej jest co innego, a co innego na fakturze. Dzwoniąc na
    reklamację, dowiedziałam się, że sprzętu nie ma na stanie, a środki zostaną
    mi zwrócone. Tylko, że ja podpisałam umowę kredytową a oni się podjęli
    realizacji zamówienia sprzętu, którego NIE MA NA STANIE i wysłali
    w zamian co innego, Skandal.

    Ważne, że wysłali. Trud ponieśli!!! Chciał ktoś żelazko -- dostał parasol.. ;)
    Ważne, że dostał!!! I że musi zapłacić!!!

    Teraz tylko fragment...

    Podsumowując :

    1 Drukarkę od sprzedawcy otrzymaliśmy wadliwą.
    2. Załatwienie pierwszej reklamacji trwało prawie miesiąc
    3. Odesłano niekompletną drukarkę, uniemożliwiając jej eksploatację.
    4. Jedna zgłoszona wada na pewno nie została usunięta- sprzedano
    urządzenie z kablem zasilającym nie nadającym się do podłączenia
    do polskiej sieci i mimo zgłoszenia tego faktu panu Szczotce-
    sprzedawca nie usunął tej usterki.
    5. OD 23.04.2013 drukarka z powodu istotnych wad NIE WYDRUKOWAŁA
    ANI JEDNEJ STRONY !!! Obsługa reklamacji w tym sklepie jest
    poniżej krytyki. Jeżeli jesteście hazardzistami i liczycie ,
    że sprzęt zakupiony przez was w Electro.pl będzie niezawodny
    i nie będziecie musieli go reklamować u sprzedawcy- to kupujcie
    w tym sklepie. Jeżeli znacie realia- OMIJAJCIE ten sklep szerokim
    łukiem ! MY BĘDZIEMY GO POLECAĆ NAJGORSZYM WROGOM !!!

    http://www.opineo.pl/opinie/electro-pl,negatywne

    Ja mogę mówić o szczęściu. Smartfon ma drobną wadę u dołu ekranu.
    No i nie mam bonu wakacyjnego.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'