-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.157.25.139.242
!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Ekspres do kawy i glony
Date: Fri, 12 Apr 2024 15:15:37 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <105oqqdsd905e$.1fncmiq4vyy4n.dlg@40tude.net>
References: <uutnjb$576$1$PeJot@news.chmurka.net>
<uuto7a$44o$3$Robert_W@news.chmurka.net>
<uututn$9sp$1$PeJot@news.chmurka.net>
<uuug89$nve$1$PeJot@news.chmurka.net>
<uuugkm$odc$1$PeJot@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<uuukc6$rfm$1$PeJot@news.chmurka.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<3...@h...invalid>
<s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: 157.25.139.242
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="157.25.139.242"; logging-data="4618";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:sugXC0l7msYJBPg1QUaUqihKgl8=
sha256:VDufSFl/JVoDTu2u46qSQcZsLfO3EkdJYgIP+jIhaAU=
sha1:E6a8YHVxkDe5+Hv3s1Xyc3CQNmw=
sha256:QoDsj1oanSbgqGVAPOZMaanM8SFLExUNmMBnlD66PE8=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:49577
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 12 Apr 2024 14:52:32 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:
> Pan Arnold Ziffel napisał:
>>> Są rozwiązania, których bym się nie obawiał. W gaźnikach zawsze to
>>> działało. Tu bym pewnie wstępnie zredukował ciśnienie reduktorem.
>>
>> Niby działało, a jednak zdarzało się, że ktoś zostawił kranik w motocyklu
>> na PRI (zalewanie gaźników -- gaźnik miał sobie odciąć paliwo pływakiem)
>> i znajdował potem znaaaaczny wzrost poziomu oleju (bo sobie paliwo ciekło
>> do silnika i przesączało się przez pierścienie).
>
> Naszym pierwszym domowym samochodem była Syrena 101, kupiona przez
> rodziców jeszcze przed moim urodzeniam. Całkiem dobrze ją pamiętam.
> Tam zbiornik paliwa był umieszczony nad silnikiem, jak w motocyklu
> albo w motopompie. Pompy paliwa nie było. Żeby zatankowaać, trzeba
> było podnieść maskę. Kraników, które trzeba było ręcznie otwierać
> przed podróżą, nie pamiętam. A te w motocyklach i motorowerach --
> jak najbardziej. Widać ten problem daje się rozwiązać, choć nie
> zawsze jest to robione.
101 to nie znam, podobno w trabancie było podobnie.
104 miała juz normalną pompę.
Jak widać motocykle potrzebowały kraniki ... a samochody ... chyba
nie. A moze chodziło o pozycję motocykla - mógł parkować przechylony?
Z olejem nie było problemów, bo przeciez w dwusuwach olej był w nich
mieszany do paliwa. Więc bardziej jakies zalanie kolektora.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.24 15:30 Jarosław Sokołowski
- 12.04.24 16:27 J.F
- 12.04.24 16:46 Jarosław Sokołowski
- 12.04.24 17:45 J.F
- 12.04.24 18:54 Jarosław Sokołowski
- 12.04.24 21:25 J.F
- 12.04.24 21:51 Jarosław Sokołowski
- 12.04.24 22:07 J.F
- 12.04.24 22:44 Jarosław Sokołowski
- 13.04.24 01:33 Adam
- 14.04.24 06:11 Marcin Debowski
- 14.04.24 13:07 PeJot
- 14.04.24 13:15 Robert Wańkowski
- 14.04.24 15:22 Jarosław Sokołowski
- 14.04.24 15:23 Jarosław Sokołowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- DeepSeek nie lubi gadać o polityce
- pokolenie Z
- huta ruszyla
- piece wodorowe
- Żarówka do lampy z czujnikiem ruchu
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=