  • Data: 2018-06-05 11:37:14
    Temat: Re: Eksperymenty ze starymi procesorami - MOS6502
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pf5h9s$rhk$1@node2.news.atman.pl...
    > Padały masowo folie klawiatury, porty to już trzeba było bawić

    Folia klawiatury Spektrusiowa i solidność, to oksymoron :)

    > się w odpinanie/dopinanie na działającym kompie żeby padły.

    Zdarzyło mi się uchrzanić tak płytę główną, jak się niegrzecznie bawiłem
    podłączaniem drukarki. 6ATA2 jej na imię, gugiel szybko znajduje, co to. Ale
    płyta i tak IMO była do dupy (musiałem odcyklować procka, czyli 500 MHz
    poszedł najwyżej na 433, żeby w ogóle ruszyła... A i tak co najmniej 2 razy
    w tygodniu BSOD), więc, choć mnie "trochę" kosztowała, to zbytnio jej nie
    żałuję.

    > Z zastrzeżeniem że małe atari zezwalało na wkładanie/wyjmowanie
    > kartridża.

    Co nie oznaczało, że należało to bezkrytycznie robić.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...