  • Data: 2018-06-04 19:36:40
    Temat: Re: Eksperymenty ze starymi procesorami - MOS6502
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5b1563bb$0$692$65785112@news.neostrada.pl...

    > Promieniowania tam raczej nie ma.

    No, wiadomo.

    > C64 nie znam, ale Atari to mialo dosc porzadna konstrukcje - w sensie -
    > calosc ekranowana/zamknieta w blasze, klawiatura pod spodem gumowa,
    > zasilacz (starego typu) zalany zywica ...

    W ogóle sprzęt z tamtych lat, to raczej nie ułomek. C64 też miał (nie każdy)
    ekran, z foliowanego metalem papieru, mój C128D ma ekranowanie samo w sobie,
    obudową blaszaną. Muszę mu tylko zasilacz zrobić, kupić, bo to, co jest
    teraz, raczyło przysmażyć, swoją temperaturą, bo napięcia są OK, chip
    wizyjny (z sygnałem analogowym) 856x (nie znam ile jest x) i na białym
    obrazie jest silne smużenie. Ale mam chyba na podmiankę, choć nie wiem, czy
    zabangla, 8565R2, do tego 6526A, jak mi wpadły w ręce, nie mam pojęcia. BTW.
    Wiecie, że chip wizyjny VIC20, C64 (i C128) obsługuje pióro świetlne?
    Zasilacz z żywicą... Sceptyczny-m ja wobec tego, lubi się przegrzać i paść.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...