    From: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ekran dotykowy
    Date: Mon, 07 Sep 2009 16:18:36 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Witam
    > Może ktoś mi poleci jakieś niedrogie, sprawdzone i nie koniecznie najnowsze
    > (raczej z używanych) urządzenie laptop/monitor/tablet które będzie miało
    > ekran dotykowy obsługiwany "z palca" - bez rysika.
    > Chciałbym przy pomocy tego urządzenia uruchomić dla dziecka
    > programy obsługiwane przez ekran dotykowy - gry, kolorowanie, rysowanie itp

    Nie polecam.
    Mam do czynienia z paroma urzadzeniami i zadne z nich nie sprawia radosci
    dziecku za pomoca macania po ekranie. I nie chodzi nawet o to ze dzieci maja
    zazwyczaj brudne palce.

    Moj dzieciok ma panasonika cf27 (pancerny laptok) i jest on nie do rozj***. Juz
    drugi/trzeci rok sluzy dziecku ktore teraz ma 5 lat.
    Ale dzieciok nie chce macac po ekranie. Woli myszke.
    Tak samo na siemensie lifebooku z touch screenem. Dziala tak jakos bez sensu.
    Czesciowo wine za to ponosi GUI (male kontrolki) ale sam mechanizm kierowania
    czyms przez dotyk jest troche kulawy.
    Mozesz kupic jakiegos toughbooka albo monitor z touchscreenem podpinanym pod
    ps/2. mozesz tez kupic jakis tani palmik i cos tam na niego wrzucic zeby sie
    dziecko cieszylo ale o wartosci edukacyjnej takiej zabawy nie jestem przekonany.

    > Z góry dziękuję

    Proszę bardzo.

    --
    Lukasz Sczygiel