  • Data: 2009-09-07 19:50:02
    Temat: Re: Ekran dotykowy
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pracę z tym. Swoją droga w ekranie dotykowym jak dla mnie do
    > codziennej pracy brakuje jednego: prawego przycisku myszki ;-) No i
    > wygodniej i lżej wykonuje się krótkie ruchy oparta na myszce dłonią
    > niż całą ręką na dużej powierzchni ekranu.
    >
    > Zdrówko

    Dzięki za uwagi - po prostu widziałem w IKEI jak mój trzylatek
    bawił się z przejęciem takimi kolorowankami - pokoloruj kowboja
    jakiegoś rycerza itp. przy pomocy ekranu dotykowego + jakieś proste gierki
    przypominające kółko i krzyżyk - również w IKEI na tym samym sprzęcie.

    Poza tym"dopadł" mojego iPhone i poruszane palcem ikonki, guziczki, wgrane
    bajki MP4
    Reksio, Bolek, Toy Story, Świnka Peppa itp. - po prostu go urzekły,
    wgrałem - My PaintFree-
    malowanie palcem po ekranie - już kilka dni wieczorami potrafi się dłużej na
    tym skupić
    dlatego pomyślałem że ten dotykowy ekran to niegłupia sprawa dla dziecka z
    tym że
    w nieco wiekszym wykonaniu + jakiś wyszukany software do malowania,
    kolorownia,
    może układania jakichś klocków - oczywiście wszystko paluszkami.

    To tak na szybko co mi przyszło do głowy - napiszę więcej jak coś jeszcze
    innego wymyślę.

    Podoba mi się idea odpornego laptopa dla malca a jakby miał dotykowy ekran
    to już w
    ogóle fajnie - pozostałoby soft dla dzieci skompletować bo faktycznie samo
    poruszanie myszką
    chyba nie byłoby frajdą.

    Dzięki jeszcze raz

    Artur Dębski