  • Data: 2010-09-23 09:56:41
    Temat: Re: Ekoterrotysci znow atakuja S7
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinJM pisze:

    > A powinni. Na Mazurach zalesia sie tereny zerowania np. bocianow.
    > Wiec nie zawsze drzewo = dobrze.

    Oczywiście nie zawsze drzewo = dobrze. Tyle, że Przemysław nie
    sprecyzował o które lasy chodzi. Stwierdzenie "ekoidioci" raczej skłania
    do sądzenia, że Przemysław uważa ekologów za wszelkie i wyłączne zło :-)

    Ogólnie zawsze mnie nieco bawi rzucawka na "ekoterrorystów",
    "ekoidiotów", "ekooszołomów". Ciekawe, co by gadali tacy antyekolodzy,
    jakby ktoś pod ich domem chciał wybudować autostradę, składowisko
    odpadów, spalarnię. Czy ewentualnie czy tak samo by podeszli olewczo do
    sprawy, gdyby miały wyginąć kotletodajne krowy i prosiaki, jakby miały
    wyginąć chlebodajne zboża lub co gorsza piwodajny chmiel, ewentualnie
    inna podstawa ich żywienia. Czy wtedy także wyzywaliby osoby pragnące
    chronić zagrożone gatunki...

    Oczywiście wiem, że bywają prawdziwi złodzieje wyuszający haracze pod
    pretekstem ekologii, ale wypadałoby najpierw takim udowodnić winę,
    dopiero potem wyzywać.

    Pozdrawiam

    Seco