-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <drtcug$f1o$1@news.dialog.net.pl>
<d...@g...com>
<losj2t$j5v$1@speranza.aioe.org>
<53b27b3a$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
<5476f5a9$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
<547700b1$0$2159$65785112@news.neostrada.pl>
<m576ci$ibk$1@node2.news.atman.pl> <1b44n3789mehr$.dlg@myjk.org>
<m5ac1n$rm9$1@mx1.internetia.pl>
In-Reply-To: <m5ac1n$rm9$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Ekonomiczna jazda - jak to wkoncu jest ??
Date: Fri, 28 Nov 2014 18:42:34 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <5478b40c$0$2651$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.162.162
X-Trace: 1417196556 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2651 83.10.162.162:49888
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2550797
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
Użytkownik "Myjk"
>> Ogólnie, jak ktoś ma ochotę i potrafi myśleć to się da ograniczyć
>> używanie hamulca i gazu.
>Otóż to, trzeba głównie myśleć. Poza tym wystarczy ograniczyć tylko
>używanie hamulców na rzecz gazu i sprzęgła -- i bilans wyjdzie
>porównywalny z ciągutami stosującymi "ekodrajwing".
W sensie ze hamowac silnikiem zamiast hamulcem na luzie ?
Owszem, zysk jakis na tym jest, ale raczej znikomy.
Ekojazda polega na tym, zeby nie wciskac gazu, jak troche pozniej ma
to owocowac wciskaniem hamulca :-)
A hamowanie silnikiem ... ot taka akcja, jade sobie autostrada,
wkrotce bede zjezdzal, wiec wrzucam na luz dwa kilometry wczesniej na
zjezdzie mam akurat wlasciwa predkosc.
Czy lepiej hamowac silnikiem ?
Wiem, lepiej jechac stale 90 za tirem, ale przyjmijmy jednak ze
predkosc autostradowa to 150 :-)
P.S. hm, ambitni moga policzyc czy nie oszczedniej byloby jechac te
100km z predkoscia powiedzmy 140, a na koncu urzadzic ostre
hamowanie - byle odcinek przejechac w tym samym czasie ...
a moze nawet nie 100km tylko 30, bo na zjazdach ograniczenia ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.14 19:12 Ghost
- 28.11.14 19:49 Jacek Maciejewski
- 28.11.14 20:59 Budzik
- 28.11.14 21:46 Artur Miller
- 28.11.14 21:55 Myjk
- 28.11.14 21:58 Ghost
- 28.11.14 21:59 masti
- 28.11.14 22:00 Ghost
- 28.11.14 22:15 mk
- 28.11.14 22:24 Jacek Maciejewski
- 28.11.14 22:26 Ghost
- 28.11.14 22:59 Budzik
- 29.11.14 00:30 Myjk
- 29.11.14 04:17 m
- 29.11.14 08:59 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO