  • 1. Data: 2017-06-30 20:17:13
    Temat: Ekologiczne elektryki;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://innpoland.pl/135673,nie-do-wiary-samochody-el
    ektryczne-szkodza-bardziej-niz-spalinowe

    "...Szwedzki Instytut Środowiska obliczył, że przy produkcji baterii zasilającej
    pojazd elektryczny atmosfera zostaje zanieczyszczona przez prawie 20 ton dwutlenku
    węgla. Przez osiem lat właśnie tyle wytwarza auto spalinowe."

  • 2. Data: 2017-06-30 20:24:45
    Temat: Re: Ekologiczne elektryki;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2017 o 20:17, Kris pisze:
> [...]
    pojazd elektryczny atmosfera zostaje zanieczyszczona przez prawie 20 ton dwutlenku
    węgla. Przez osiem lat właśnie tyle wytwarza auto spalinowe."

    Było. Podobno to zupełnie inne co2 niż z rury wydechowej i można je
    workować zakopywać pod ziemią, a potem wydobywać jako węgiel i zasilać
    nim nowe teslątka;)

    Shrek

  • 3. Data: 2017-06-30 20:33:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kris <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > zasilającej pojazd elektryczny atmosfera zostaje zanieczyszczona przez
    > prawie 20 ton dwutlenku węgla. Przez osiem lat właśnie tyle wytwarza auto

    A ile ton dwutlenku węgla generuje wydobycie, transport i rafinacja ropy do
    benzyny?

    Ile ton dwutlenku wegla ucieka do atmosfery w procesie produkcji silników
    spalinowych?

    Nierzetelne i tendencyjne opracowanie.

  • 4. Data: 2017-06-30 20:44:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-30 o 20:33, Pszemol pisze:

    > Ile ton dwutlenku wegla ucieka do atmosfery w procesie produkcji silników
    > spalinowych?

    Silniki elektryczne Marsjanie przysyłają gotowe.

  • 5. Data: 2017-06-30 20:50:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> wrote:
    ektryczne-szkodza-bardziej-niz-spalinowe

    >A ile ton dwutlenku węgla generuje wydobycie, transport i rafinacja
    >ropy do
    >benzyny?

    A ile produkcja pradu do Tesli ?

    >Nierzetelne i tendencyjne opracowanie.

    Ano, takie chyba zwykle bywaja.

    J.

  • 6. Data: 2017-06-30 20:51:10
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Kris <k...@g...com> wrote:
    ektryczne-szkodza-bardziej-niz-spalinowe

    >A ile ton dwutlenku węgla generuje wydobycie, transport i rafinacja ropy do
    >benzyny?

    A trasport wegla do elektrowni?

    >Nierzetelne i tendencyjne opracowanie.

    Jestes klasycznym abtechnicznym idiota.

  • 7. Data: 2017-06-30 20:55:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Silniki elektryczne Marsjanie przysyłają gotowe.

    W silniku auta elektrycznego jest pewnie tyle materiałów co u benzyniaka
    jest w rozruszniku i alternatorze razem wziętych.

    A co z głowicą? Tłokami? Korbowodem? Zaworami? Sprzęgłem? Skrzynią biegów?

    Nierzetelne i tendencyjne opracowanie i tyle.

  • 8. Data: 2017-06-30 20:55:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    ektryczne-szkodza-bardziej-niz-spalinowe
    >>> "...Szwedzki Instytut Środowiska obliczył, że przy produkcji

    > A ile produkcja pradu do Tesli ?

    Może nic nie produkować, jeśli pochodzi ze źródeł odnawialnych - ty masz
    przynajmniej wybór, nie tak jak w przypadku silnika spalinowego!

    > Ano, takie chyba zwykle bywaja.

    Zależy jakie gazety kupujesz...

  • 9. Data: 2017-06-30 21:18:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 20:59:03 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Może nic nie produkować, jeśli pochodzi ze źródeł odnawialnych - ty masz
    > przynajmniej wybór, nie tak jak w przypadku silnika spalinowego!
    Przy produkcji paneli fotowoltaicznych czy innych "ekologicznych" wiatraków znikasz
    produkcje dwutlenku?

  • 10. Data: 2017-06-30 21:36:20
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Przy produkcji paneli fotowoltaicznych czy innych "ekologicznych"
    > wiatraków znikasz produkcje dwutlenku?

    Tak jak Ty znikasz ją przy budowie kopalni, stoczni i tankowców czy
    rurociągów... prawda?