    From: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Eizo Cg241/242W. Prośba o kilka informacji.
    Date: Wed, 17 Jun 2009 22:45:11 +0200

    W środa 17 czerwiec 2009 22:26, de Fresz wyraził następujacą opinię:

    > Nie wiem gdzie Ty się musisz biedaku tyle namęczyć, ja nie czuję żebym
    > musiał się męczyć przed LCD, wręcz jest mi z nim dużo lepiej.

    Aha, tak też mówili pierwotni rolnicy - że mają co jeść przez cały rok {no z
    wyjątkiem przednówka} i że nie muszą codziennie na polowania chodzić bo
    bydło w domach trzymają i od tego jest im też dużo cieplej ;-)

    > Polecałbym Ci w takim razie wizytę u dobrego okulisty. No chyba że po
    > prostu nigdy żadnego LCDka z bliska nie widziałeś i nie wiesz co to
    > znaczy ostry, wyraźny i niemrugający obraz...

    Tak, w LCD rzeczywiście są ostre - krawędzie pikseli, ale żeby miało to
    dawać jakiś super komfort w pracy to nie zauważyłem, co do mrugania CRT to
    ustawia się 100Hz a nie 60 jak w LCD i od razu jest lepiej :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E