  • Data: 2011-01-20 09:23:54
    Temat: Re: Edytor z porządnym formatowaniem kodu
    Od: Piotr Siudak <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.01.2011 07:38, Peter May pisze:

    > Podaj przykład

    widziałes kiedys jakis system szablonów? w analogiczny.
    W kodzie js w miejsce oczekiwanych zmiennych wstawiasz jakies
    __here_goes_my_variable_x__ a przy wyswietlaniu w to miejsce podmieniasz
    $data['x'].

    > A na podstawie kilku zdań wyciągasz
    > wnioski. Zawsze jesteś taki pochopny w wyciąganiu wniosków?

    Jak ktos mi pisze coś wprost i ja to przyjmuje do wiadomości to nazywam
    to "przyjeciem do wiadomosci" a nie "pochopnym wyciaganiem wniosków". Ty
    możesz nazwać to suzan. fajnbajmi

    > To nie jest żadne rozwiązanie problemu.

    pomogę ci to zrozumieć krok po kroku

    problem: program działa wolno
    oczekiwany rezultat: program działa normalnie

    propozycja rozwiazania problemu: kupić współczesny mu komputer

    czy propozycja rozwiazuje problem? tak, po zastosowaniu proponowanej
    propozycji występuje oczekiwany rezultat

    To *jest* rozwiązanie problemu.

    > Tak samo "zepsuło się" Zend
    > Studio, które legalnie nabyte w wersji 5.5 działało przyzwoicie. A
    > dalsze wersje to już tragicznie powolne narzędzie.

    jak jeszcze kilka lat popracujesz z komputerami to sytuacja taka że
    kolejne wersje oprogramowania maja wieksze wymagania dotyczace sprzetu
    przestanie cie zaskakiwać.

    > Rozumiem, że w Twoim programowaniu nie ma czegoś takiego, jak
    > optymalizacja, a klienci korzystający z Twoich rozwiązań albo
    > zaakceptują to, co dostają, albo niech sobie wymienią sprzęt.

    szybkość działania aplikacji nie jest jakims świetym gralem.
    oprogramowanie powinno sie tworzyć majac w głowie cel by było ono *dobre*.

    *jeżeli* wystepuje potrzeba przyspieszenia aplikacji mozna to zrobić na
    dwa sposoby. identyfikując wąskie gardła i poprawiajac gotowy kod w tych
    miejscach lub kupujec wiecej sprzetu. Często drugie rozwiazanie jest tańsze

    > Niestety,
    > prezentuję inne podejście.

    współczuje

    --