  • Data: 2011-01-20 06:38:13
    Temat: Re: Edytor z porządnym formatowaniem kodu
    Od: Peter May <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-20 00:14, Piotr Siudak pisze:

    > Nie, nie musisz. Po prostu tak wolisz. Jak najbardziej mozna to zrobic w
    > miare elegancko nie mieszajac dwóch róznych rodzajów kodu. Ty
    > zdecydowaleś zrobic to inaczej - twoja sprawa. Nie rozumiem tylko czemu
    > cie dziwi że autorzy narzedzi do programowania tez uwazaja takie
    > podejście za raczej ekstrawaganckie.

    Podaj przykład jak rozwiązujesz zagadnienie, które podałem, a nie pisz
    mi o podejściu ekstrawaganckim. Bez Twojego przykładu to tylko słowa.

    Inna sprawa, że w wielu edytorach to _użytkownik_ decyduje o wielu
    preferencjach, a nie twórcy edytora. Nie wiem, skąd przekonanie, że
    muszę się trzymać tego, co producent oprogramowania wymyślił.

    > na podstawie tego co napisałeś i co pozwoliło mi sobie wyobrazić że
    > prawdopodobnie wyglada to mniej wiecej tak jak to co później zacytowałeś.

    Nie znasz mnie i kodu, jaki tworzę. A na podstawie kilku zdań wyciągasz
    wnioski. Zawsze jesteś taki pochopny w wyciąganiu wniosków? Czy tylko
    danego dnia miałeś po prostu zły humor?

    > Żaden. To nie był argument tylko dobra rada.

    To nie jest żadne rozwiązanie problemu. Tak samo "zepsuło się" Zend
    Studio, które legalnie nabyte w wersji 5.5 działało przyzwoicie. A
    dalsze wersje to już tragicznie powolne narzędzie. Czy tu też muszę
    dopasować się i wymienić sprzęt, bo Zend wymusza? Nie. Po prostu szukam
    innego, wygodniejszego _dla mnie_ narzędzia.

    > kiepskie analogie są kiepskie.
    >
    > nie rozmawiamy o lampkach tylko o tym że własnie odkryłeś ze pracujesz
    > na komputerze na którym nawet edytor tekstu działa za wolno. I o tym jak

    Nigdzie nie napisałem, że na moim komputerze wszystko działa źle, a
    "nawet edytor tekstu działa za wolno". Stwierdziłem, że wszystkie
    narzędzia działają mi dobrze, oprócz rozwiązania NetBeans, które jest
    dość ociężałe nie tylko na moim komputerze.

    Ponadto pakiet PHPDesigner jest dla mnie nieco lepszym rozwiązaniem, nie
    obciążającym komputer tak bardzo, jak NetBeans, i do tego pozwala mi na
    moje wskazanie typu kodu. Prowadzenie projektów również ma wbudowane, co
    NetBeans.

    > zabawne jest że konkluzja którą z tego faktu wywiodłeś jest taka że
    > komputer jest ok, tylko problemem jest software który na tym sprzęcie
    > nie wydala.

    Z reguły to oprogramowanie jest źle napisane, a nie sprzęt od razu jest
    zły. Nawet w najprostszym kodzie JavaScript można tak zepsuć napisane
    funkcje, że "zajeździ się" nawet najlepsze komputery. A więc nie jest to
    kwestia li tylko sprzętu.

    Niech producenci oprogramowania zaczną optymalizować swój kod, a potem
    zastanowię się czy chce mi się wymienić sprzęt.

    Rozumiem, że w Twoim programowaniu nie ma czegoś takiego, jak
    optymalizacja, a klienci korzystający z Twoich rozwiązań albo
    zaakceptują to, co dostają, albo niech sobie wymienią sprzęt. Niestety,
    prezentuję inne podejście.

    --
    Peter