  • Data: 2022-04-01 13:19:13
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    JDX <j...@o...pl> wrote:

    > Pewnie chodzi o projekty oparte o popularne ,,gotowce" typu Arduino czy
    > Pi, gdzie większość prac nad projektem sprowadza się do napisania
    > odpowiedniego softu.

    Też tak myślę. Nie ma w tym nic złego, tylko po prostu przestaje to już
    być elektronika. Inaczej można byłoby w EdW zawrzeć np. cykl o
    programowaniu Androida. Jest to elektronika? Jest, nie mniej i nie więcej
    niż programowanie kilku połączonych ze sobą modułów.

    --
    Rozmawiaja dwie studentki:
    - Ktorego wolisz: Pawla, czy Karola ?