  • Data: 2022-04-02 17:28:52
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02.04.2022 10:45, Ghost wrote:

    > W przypadku tej wojny, kazde miejsce jest do opowiadania sie.

    Ooo, to jak w przypadku tego wirusa, co nagle zniknął. Ja przestałem
    "prenumerować" wizyty w kościele jak trzeba było robić KYC żeby do niego
    wejść i ksionc z ambony uprawiał swoją politykę

    Moze
    > lepiej idz sobie do galerii, zamiast udzielac sie w usenecie.

    tam nie ma miejscana politykę? W takim wypadku to lepszy wybór niż
    czytanie o polityce w miesięczniku, który jej zawierać nie powinien.

    p.s. ciekawe co z tego wyjdzie - USA znosi embargo na pasze (?) z rosji,
    za chwilę europa będzie płacić w rublach za paliwa (może tylko tak, żeby
    w tv wyglądało że płacą inną walutą?), z sankcji pozostanie atakowanie
    pracowników Leroy przez kaczinów i pewnie upadek małych, niewinnych firm
    Agresant będzie miał się dobrze, jego przeciwnicy też..
    Lukasz