  • Data: 2022-03-29 17:54:22
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-03-29 o 01:59, sundayman pisze:

    > Niestety - moje idealistyczne wyobrażenia po tym zderzeniu z
    > rzeczywistością upadły i od tego czasu moje oczekiwania co do prasy
    > specjalistycznej mocno spadły.

    Moje wyobrażenia były idealistyczne do dziś.

    Pierwszy raz odezwałem się do EdW na hasło, że brakuje im tekstów typu
    felieton.
    Opisałem historię która doprowadziła do tego, że zrobiłem sobie
    oscyloskop i wysłałem prosto do Pana Piotra.
    Odpowiedział mi prawie natychmiast, że zakręciła mu się łezka w oku bo
    gdy ja naprawiałem chronokomparatory to on używał takiego sprzętu na co
    dzień.
    To co napisałem ukazało się w najbliższym numerze (5/2014). Nie dziwiło
    mnie to, no bo skoro brakuje im takich tekstów...

    Zajrzawszy dziś po raz pierwszy na forum (z linku z tej dyskusji) widzę,
    że nie wszystko było tak różowo jak mi się wydawało.
    P.G.