  • Data: 2022-03-30 15:59:17
    Temat: Re: EdW - R.I.P?
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rutkowski, Jacek napisał(a):

    > Obstawiam że jak zaczniesz dawać po kilka obok siebie to pcb
    > się nagle zrobi za duże. Jeden na drugim pewnie nie zawsze
    > będzie pasować...

    Dwu-pinowe da się, tak samo jak zamienne obsadzanie tht przy braku smd.
    Tylko podpowiadam.

    Można dodatkową płytkę z zasilaczem postawić pionowo:
    https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/0a/0a/00
    /programator-sterownik-pralki-ariston-wmg722-kielce-
    540967909.jpg
    Tu akurat tylko sterowanie jest wydzielone, na innych sterownikach masz wydzielone
    i sterowanie i zasilanie.

    Podejrzewam taniej wyjdzie dodatkowa płytka umieszczona nad podstawową płytką,
    aniżeli projektowanie od nowa.

    Można iść w pion:
    https://ibb.co/Kx1zyns

    Masz łeb i chj, kombinuj.